{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Hvalpen og min kæreste :-( (OPD) {{forumTopicSubject}}

Så er her lidt opdatering ¨på min tråd for nogle dage siden....

Skrev fordi at jeg synes at min kæreste virkede ligeglad med vores nye hvalp..
Mange af jer har læst den så gider ikke uddybe lige nu smiley

Har nu spurgt om her til morgen om han føler sig overset....
Han sagde at han ikke følte sig overset men hæmmet...... Jeg var sådan 'a hva' ??
Han synes at det var lidt irriterende at vi ikke kunne tage op i byen eller nogen steder hen fordi at Laura var for lille til at komme med eller for lille til at være alene hjemme ...... ( skal lige siges at han de sidste 21 dage har arbejdet konstant og kun haft enkelte fridage ind imellem og så 3 sammenhængende dage for en uges tid siden.. Og han arbejder nat, 12 timer så han har nærmest kun været hjemme for at sove )
Var sådan pænt uforstående og havde lyst til at skælde ham ud og spørge hvad fanden han havde regnet med. Men jeg måtte dy mig, for havde jo selv spurgt smiley
Han sagde at sådan havde det aldrig været med familiens hunde.....
Forklarede så at det for det første er 1000 år siden at de havde hvalp og så var de også flere om det....

Synes at det er skide irriterende for det var ham der absolut ikke ville ha' en unghund eller voksen - men en hvalp ! Og så er han muggen over at han føler sig hæmmet over ikke at kunne tage nogen steder ( som familie ) ... Han har jo været på arbejde hele tiden.. Hvis nogen skulle brokke sig så er det da mig !!!

Men men, Laura har udviklet sig meget på det sidste og kan godt være alene nu... Så problemet burde snart være løst.. + At hun har været med oppe i byen og det tog hun meget pænt uden at stresse eller være nervøs..

Skal lige siges at han sagde at han dog stadig var glad for at vi havde fået Laura og at han ikke fortrød noget.... Det var sgu da altid noget.........

Så - Sådan ligger landet..
Han virker nu også til at ville snakke lidt mere med hende her på det sidste....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpen og min kæreste :-( (OPD)
  • #1   2. aug 2007 Det var godt I fik snakket om det.. Mmm ja det er jo noget andet med en bette hvalp end en voksen hund.

Men som du selv siger, så er det kun en kort periode.

Det lyder godt at han da er glad for hende.. bare vent, det skal nok komme:-)

• #2   2. aug 2007 ...godt at I fik talt om det... :o)

Typisk mænd at føle sig overset...de opfører sig sgu nogen gange så egoistiske... ;o)

Men godt at han synes at lille Luna er skøøn...for det er hun helt sikkert... :o)

• #3   2. aug 2007 ...UPS... Laura... Sorry...

• #4   2. aug 2007 hej sikke da noget... altså vi har også en bette hvalp og jonas(kæresten er på arbejde fra kl 7-19 så det mig der for tiden der samm med emma og ja vi kan da også godt syns det lidt træls a vi ik kan gå til en middag med vennerne eller tag i by men sådan er det bare det noget man må indfinde sig med... og hallo der kommer tider hvor man kan gøre de ting men hvalpen ska jo lige være lidt ældre hihi

• #5   2. aug 2007 Jeanette - Ja var også glad for at jeg lige spurgte. Så ved jeg at der åbenbart er noget der har trykket.. Selvom at det var noget underligt noget smiley

*nu med feriefotos* - Det ville ha' været voldsomt synd at tage Laura med nogen som helst steder i starten.. Hun var meget nervøs for alt og alle vi mødte udenfor. Det er først i hendes 3. uge herhjemme hun er blevet 100% tryg smiley

Henriette - Ja, TYPISK mænd smiley ... Kan forstå hvis det var ham der havde siddet herhjemme - fanget med hvalp og barn..
    De har det sgu hårdt smiley

• #7   2. aug 2007 Synes bare det er dejligt at høre du er dig dit ansvar bevidst og tager hensyn til hvalpens sind. Held og lykke med det hele!

• #8   2. aug 2007 Trine J - Tak, gør mit bedste smiley

Ghita - Kan godt se hvad du mener.... Efter den første tråd jeg lavede, fandt jeg også ud af at min kæreste ikke er den eneste der er 'ligeglad'.. Som i ikke at være totalt pjattet med hunden smiley
    Har også indset som du selv beskriver at der nok går lidt længere tid.. Han kender hende jo egentlig overhovedet heller ikke endnu.. Han har jo arbejdet hele tiden....
    Men tror at det hjælper gevaldigt nu.. Han har fri de næste 8 dage og Laura kan godt være alene i et par timer og ellers er hun fin tryg ved at komme med op i byen.. Så han får sin 'frihed' tilbage nu smiley

Kommentér på:
Hvalpen og min kæreste :-( (OPD)

Annonce