{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.801 visninger | Oprettet:

Vores hund springer over hegnet!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle herinde på hundegalleri!
Jeg og min familie har i øjeblikket et stort problem med vores hund Silas (Golden Retriever). Han har fundet på den enormt smarte ide at springe over vores hegn i haven. Først gjorde han det et bestemt sted i haven, hvor der kun var lidt hønseagtigt hegn og en masse buske, træer osv..men nu har vi fået sat noget for der, men nu er problemet bare at han er begyndt at springe over vores rigtige hegn. Vi forsøgte forleden dag at købe noget hønseagtig hegn, og satte det sådan foran vores normale hegn. Det blev ret høj. Jeg tror det var omkring 1.20 m højt. Men hvad gør Silas? Hopper over. I øjeblikket skal han hele tiden være i snor når han er ude i haven. Men han bliver bare så ulykkelig af det, fordi han er vant til at vi bare kan lukke ham ud i haven alene, og så går han bare og hygger for sig selv, hvilket han jo så ikke gør mere. Så når han får en lang snor på og kommer ud, så går der højest 5 min, og så begynder han at pive og gø, og når så vi får lukket ham ind igen, så går han også bare rundt og piver, for at komme ud.
Så ja. Er der nogen der ved hvad vi skal gøre??? Det ville jo være smart med et rigtigt højt hegn, men min mor synes ikke det er hyggeligt, når man ikke kan kigge ud. Jeg kan jo godt forstå hende, men vi må jo også få Silas til at være glad.

Puha. Det blev et langt indlæg..hehe smiley
Håber der er nogen, der kan hjælpe os smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores hund springer over hegnet!!!!
Kommentér på:
Vores hund springer over hegnet!!!!

Annonce