{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De små gale sataner
  • #1   5. nov 2020 Pjevs, American Toy Fox Terrier, et lille hidsigt krapyl, ustyrlig god til at fange mus og gø hysterisk af alt og alle, møj irriterende og lidt sød, heldigvis ikke min men min mands smiley

profilbillede
  • #4   5. nov 2020 Den gamle tøs til højre er min ægte vinder. Den første Parson Russell Terrier til at blive Dansk Veteran Champion og den første gravchampion i Finland (uofficielt også i Danmark med rekorden, men desværre fra tidligere klub og kunne ikke overføres til DKK).
    Hun er noget af en mundfuld, men fantastisk intelligent.

Ham til venstre er blot på besøg men bliver far til min kommende efterfølgere. Han er fra topopdræt i Polen og en ren fornøjelse at have herhjemme

profilbillede
  • #5   5. nov 2020 Clara som vi valgte at sige farvel til sidste mandag.
    Hun var en ener. Juniorverdensvinder i Herning, BIS-vinder på stor specialudstilling, dygtig rottefanger og helt utrolig dejlig familiehund. Her er ikke tomt men her er et kæmpe hul...

profilbillede
  • #6   5. nov 2020 Runa nu 9 mdr. Ligner en engel men det er falsk varebetegnelse.
    Hun er den største skrubbe der findes, men samtidig også en super skøn familiehund med hjertet på rette sted. Altså en rigtig terrier. Fandenivoldsk og fantastisk kærlig og hengiven.

profilbillede
  • #7   5. nov 2020 Så er der Saga. Hun er som de andre terrier med STORT T. Også en dygtig rottejæger, sit selvværd yderst bevidst og en udpræget kælepotte.

profilbillede
  • #8   5. nov 2020 Conor har en sjov vane. Jeg plejer at fodre ham efter græsfrøstrøningsmetoden ude ved siden af hans vand- og madskål. Han spiser udefra og ind, og når han ikke gider mere, så samler han resten i en lille bunke. Det er sgu da sært (jeg har vidner).
    PS! Han er også kommet til at bide lidt i dørstopperen smiley

profilbillede
  • #11   5. nov 2020 Ham her er savnet hver dag siden han blev revet væk i marts, ligesom samfundet lukkede ned. Behandling af hans sprængte galdeblære, blev i den grad nedprioriteret i corona tiden og vi måtte lade ham sove ind i blot en alder af 7 år.
    Hans fars evige gå-på-mod og kærlige sind, blandet med sin mors intelligens og terrier-iver, gav ham bare de bedste egenskaber som jagt og familiehund.

Nu krydser jeg fingre for at der kommer en nevø OG niece til nytår, så jeg kan fortsætte med mine eminente linjer

profilbillede
  • #12   5. nov 2020 Junior løb fejlfrit til sin allerførste DKK agility konkurrence for et par uger siden. smiley

profilbillede
  • #13   5. nov 2020 Præsidenter kan godt gå hen og blive trætte. Især oven på et godt måltid. Præsidenten kender - i modsætning til sin racefælle i det nordjydske - ikke til at levne mad. Jeg tror slet ikke det indgår i hans begrebsverden at man kan lade mad være uspist.

profilbillede
  • #14   5. nov 2020 Mine terriers er kun til pynt og al instinkt er pillet ud af dem.

..........

Det er løgn.
    Her er Cujo med en rotte han selv har dræbt.
    Det er bl.a. dét yorkien blev lavet til og instinkt er der masser af.

profilbillede
  • #15   5. nov 2020 Præsidenten er ret facineret af maskiner og kan ikke se en maskine uden at skulle klarte op på den (det har muligvis noget at gøre med at han som hvalp blev rigeligt belønnet for den slags nuttede initiativer smiley ). Her er han præsident på den nyindkøbte minitraktor til brug i juletræerne.

profilbillede
  • #16   5. nov 2020 Dygtig Cujo smiley

• #17   5. nov 2020 Præsidiet ...

vi nusser når vi vil, og ellers gør vi hvad der passer os, og det gør du også !!!

Her er det 5 minutter i spisetid

profilbillede
  • #18   5. nov 2020 piv piv Ipsen (i kurven) på 9 ½ er en tøs ... og Nova på 11 gør dette ofte og helt bevidst, spærrer ... så sidder Ipsen og piver til en slave kommer og hjælper hende ud af kurven og væk fra den farlige Nova, der aldrig kunne finde på at gøre andet end at drille ... Nova gør det samme når de skal op af trappen til 1. sal, løber op og sætter sig lige på kanten så Ipsen ikke kan komme forbi, og det er ikke hver gang men hver eneste gang ....

profilbillede
  • #19   5. nov 2020 Ham her er ikke rigtig terrier men oprindeligt er der blandet irsk terrier og airedale terrier i Rhodesian Ridgeback'en, og det her mother fucker egenrådige sind med helt egne holdninger må stamme derfra smiley
    Jeg er vild med terrier, elsker det der røv i bukserne sind og mod!!

profilbillede
  • #20   5. nov 2020 #18, Hanne, det er også en væmmelig høj kant at skulle over, hvis man ikke kan gå ud af åbningen. smiley

Men mine laver også det nummer, selv om de nu ikke er terriere. Jeg har en forholdsvis smal gang ind til soveværelset, og hvis en af hundene har lagt sig enten i gangen eller lige indenfor indgangen til soveværelset, så kræver det også hjælp at gå forbi. Nogen er dog bedre til det end andre, men f.eks. Sunshine står og småbrummer, indtil jeg hjælper hende. Ofte er det nok, at jeg rejser mig fra sengen, så er der styr over det, men så længe jeg ligger ned, kan det ikke lade sig gøre. Nogen gange ligger der så også en og knurrer af hende eller stirrer, men andre gange kunne hun nemt gå forbi uden problemer, men nej hun skal have back up.

• #21   5. nov 2020 Jeg ved ikke, om Gaddafi er en lille gal satan.
    Han er utrolig imødekommende, elsker alle mennesker og opfordrer alle hunde til leg.
    Men han er også Terrier med stort T.
    Han finder sig ikke i noget. smiley

Som sagt, så opfordrer han alle hunde til leg, men men men, hvis der er en der stiller sig op over for ham eller begynder at humpe ham, så tænder han af, og som ægte Terrier stopper han ikke igen, han kæmper til døden. smiley
    Sidste sommer tog han den to gange ud gennem det åbne stuevindue og ud på vejen. (blind vej)
    Jeg blev rigtig sur på ham, tog ret hårdt fat i nakkeskindet på ham og ville slæbe ham ind igen, så kunne han lære det.
    Sådan en hårdhændet behandling finder han sig ikke i, så kommer der en dyb brummen og han hugger ud. smiley
    Men han har jo ret, uanset, så er der ikke grund til at blive korporlig. smiley
    Men stiller man ham op på et bord og tjekker ham over det hele, gør han ikke noget, hellere ikke selv om det gør ondt.
    (han fik taget biopsier af nymfeknuder uden bedøvelse)
    Som den rigtige Terrier han er, så vil han jo gerne træne, men lige pludselig, så gider han ikke mere og så går han bare sin vej.
    Det samme gælder hans spor.
    Han går rigtig godt, og så pludselig så kan han slet ikke gå spor mere, han aner slet ikke hvad det er, for han er jo en ægte Terrier og med sådan en kan man aldrig regne med. smiley
    Ikke for at fornærme ham, men han er den dummeste hund jeg har haft, da intelligensen blev delt ud stod han sidst i køen og måtte nøjes med de sørgelige rester.
    Hvis han har gang i noget og det ikke lykkedes for ham, så hyler og skriger han som en stukket gris, imens han prøver at løse problemet med vold.. smiley
    Men han er også en utrolig kælepotte, der altid ligger hvor jeg er, og så "snakker" han rigtig meget. smiley
    At eje sådan en Terrier kræver at man har humor og tålmodighed. smiley smiley

• #22   5. nov 2020 I skal da hellere ikke snydes for et billede af ham.
    En Fox ligger åbenbart altid i sære umagelige stillinger

profilbillede
  • #23   6. nov 2020 En meget ung Conors første dag på arbejdsmarkedet. Han er her sendt ud som ung i arbejde for kommunens grønne hold.

profilbillede
  • #25   6. nov 2020 En meget ung Clinton på sin allerførste arbejdsdag; han var også det grønne hold.

profilbillede
  • #26   6. nov 2020 Senere er han overgået til noget hjemmeservice smiley

profilbillede
  • #27   6. nov 2020 I får lige et stort "fælleslike" for jeres gode billeder og skøre historier.

• #29   6. nov 2020 Aaaahh, jeg elsker terriers!!
    Som Søren uddeler jeg også en kæmpestor fælles-like til alle jeres terriers. smiley

• #30   6. nov 2020 @28: Han ser skøn ud smiley Jeg har kendt mange virkelig dejlige amstaffer. Sjove og livlige familiehunde. Milevidt - både i sind og skind - fra de hunde, der blev kaldt amstaffer og var ejet af 'bagvendte' kasketter, der brugte dem til at opnå 'street credit'. Sørgeligt at de ikke kaldte dem for det de var 'blandinger'.

• #31   6. nov 2020 Krumme, enig.
    Hvis ikke de var ulovlige, så havde jeg AmStaff igen. ??

Kommentér på:
De små gale sataner

Annonce