{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Træning i dag *GGG* {{forumTopicSubject}}

Vi var til træning i dag, og jeg glædede mig bare til at vise de andre, hvor DYGTIIII min dejlige Emma er blevet.

Okay hun er jo ikke så gammel endnu, så det er jo lidt begrænset hvor meget hun har lært, men de øvelser vi trænede sidste gang, dem er hun jo blevet kanon til - HJEMME.
Men på træningspladsen... Ooooh ..... Emma havde, i et ubemæret øjeblik, stoppet et par køkkenruller ind i ørerne HMM nå ja - det gik nu meget godt, selvom hun var mere interesseret i alle de andre hunde *GGGG**

Jeg glæder mig til hun lærer at høre bare lidt mere efter...

Efter træningen var der jo "frikvarter", og alle hunde fik lov til at fræse rundt som små gale..
Det gjorde de store hvalpe oge - og det var med sådan en iver, at jeg blev torpederet.
Kender I de film, hvor folk står på en mark, og pludselig kommer der en hund med 800 i timen, og brager lige ind i en persn, og så falder personen lige i jorden ??
Jooh sådan så jeg vist nok ud i dag *LOOOOL*

Okay det gjorde lidt nas på knæet, men hold da op hvor vi grinede. Iiih jeg ville ønske at vi havde et kamera *GGGG*

Nååå - jeg må hellere lige hen. og hive det køkkenrulle ud af ørerne på Emma, og øve lidt med hende *GGGG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning i dag *GGG*
  • #1   30. mar 2008 Kirsten - he he tak ;-))

Drte - ja det ku lige ligne dig.. At ville se andre i deres "nedtur". Hvor typisk *LOOOOOOOL*

Men ja - jeg følte mig liiiiidt dum. Det var jo kun en hvalp på 5 mdr, men han var dælme stor. (berner sennen hvalp på omkring 30 kg.) i hyggelig leg sammen med en Loonberger (tror jeg??) hvalp og en labrador hvalp - såå de tre store hvalpe havde det forrygende sjovt...
    På MIN bekostning - paaah *GGGGG*

• #2   30. mar 2008 Drte - og i min iver for at "skælde dig ud", så kan jeg ikke engang skrive dit navn ordentligt *GGGGG*
    du hedder jo Dorte HI HI HI

• #3   30. mar 2008 Ja for pokker *GGGG*

ORV - jeg glemte lige.. Det var lige før vi måtte sende børnene væk, for jeg tror en af de voksne tæver var i løbetid. De voksne hanhunde var ihvertfald klar med Teenie Weenie og ville humpe hende...

Spørg lige om alle hundeejere løb hen for at skille dem ad, inden der skete noget uhensigtsmæssigt....

• #4   30. mar 2008 Jeg er misundelig.. Vi skal have biksemad og spejlæg :(((

Karsten lovede ellser, at vi skulle have ylling, men nææææh nej.. Han ville pludselig hellere have biksemad... GRRRR

Kommentér på:
Træning i dag *GGG*

Annonce