{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Træt af små gøende hunde!! {{forumTopicSubject}}

Kan nævne fra start af det ingen kritik er af ejere med små hunde eller andet..!

Jeg er bare SÅ træt af at hver gang jeg møder de lidt ældre mennesker med deres små hunde, gør de simpelthen som gale, hopper og springer og ser meget aggresive (staves?!) ud, jeg tror nu ikke de ville gøre noget HVIS det kom så vidt, ikke det.. Men de siger sjædent noget til deres hund, kun lige *** kan du så tie stille, med sådan en lille fimse stemme. Er det for meget for langt at de skal sætte deres hund på plads, Peppo kan gå flere hundred meter væk, og så kan vi se/hører de små hunde gø, især nogen jeg møder næsten hver dag, de er simpelthen for syge, de gør lige så snart de ser Peppo, og så indtil vi er ude af syne igen, og Peppo gør ikke af dem, virker ikke truende eller noget som helst, men alligevel går de små hunde amok, kan ikke lige huske racen, men det er en kendt hunde race..
Møder i også hunde der bare gør og gør uden at blive sat på plads?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af små gøende hunde!!
  • #1   10. maj 2007 ork masser ......g........
    nogle mennesker har bare mere tålmodighed...G....

• #2   10. maj 2007 Ja.. især en gammel mand var jeg irriteret over..

Jeg var ved at gøre min tidligere pony trafik vandt, hvilket nemmes gøre ved at have den ude i trafikken.. Vi kommer så til et krysd, på den anden side går en mand med en lille hund.. manden skal ikek over men går videre, så blvier det grønt og jeg trækker ponyen over..

Pludselgi begynder den lilel hund at gør som en sindssyg, og manden stopper bare op og lor på mig, der prøver at få kontrol over ponyen (Det er ikek helt nemt at holde en skrækslagen fjordhest) mens jeg prøver på at gå videre uden at få en pony over tæerne..

SYntes godt han enten kunne ha fortsat med at gå eller i det mindste sige shh eller nej til hunden, men intet kom ud af hans mund...

• #3   10. maj 2007 Belinda: Det er faktisk ikke lige så nemt som man tror.
    Nu har jeg selv en lille hund, som gør som en gal når vi er ude og gå og jeg har forsøgt at få hende til at stoppe på alle mulige måde de sidste 3 år - hun kan/vil ikke.

Hun virker meget aggresive når hun først er gået i gang og der er ingen endnu der har kunnet få hende til at stoppe - vi har prøvet til hundetræning også.

Hun mener intet med sin gøen - det er somom hun blir gal på hunden KUN fordi hun ikke må komme hen og hilse. Får hun lov at hilse er der intet - men ingen vil lade sådan et "aggresiv" bæst hilse på deres hund.

• #4   10. maj 2007 Tinna, ja det problem har jeg med Peppo, altså at de små hunde ikke må snake med ham, fordi han er "så" stor som han er..
    Men Tinna, de her siger intet til hunden, og ved ikke om de har prøvet, men de kan vel godt prøve at få den/dem til at tie stille. Ikke bare ignore det.

• #6   10. maj 2007 Belinda: Det er self rigtigt - Lilly blir bedt om at holde mund og blir sat i meget kort snor og ofte kommandoen "Sæt dig"

Hun er blevet bedre - men jeg tror aldrig hun stopper helt.
    Det samme gælder over for knallerter - de blir også gøet af.

• #7   10. maj 2007 Tinna, ja men når man prøver er det jo noget heelt andet smiley
    Men altså de her jeg møder, de ignore bare hunden, og os, og trækker løs på hunde/de hunde.. Altså mærkelig idé sys jeg.

• #9   10. maj 2007 Mine gør altså også når vi møder andre hunde i snor og de har altså fået afvide op til alt for mange gange at det ikke er tilladt, så nu lader jeg altså som om jeg ikke kan høre dem, for hvorfor skal jeg midste min stemme når det alligevel ikke virker.. De stopper først når de har hilst på den anden hund...

• #10   10. maj 2007 Jeg har det nu værre med dem, der gøer, hvor ejeren står og skriger og skriger uden virkning.. så måtte de sgu hellere lade hundene gø...

• #11   10. maj 2007 Belinda (navnesøster *G*)
    Jeg mener heller ikke de skal skrige og "kræet" smiley

• #12   10. maj 2007
    Jeg er så ejer til en af de der små irriterende gøende hunde...
    Tit ignorere jeg hendes gøen, og kan se folk tænke det samme som jer herinde.. Hvorfor bliver den ikke sat på plads osv osv osv....

Hvis jeg gør noget ved det siger jeg sit, og så får hun guffer og vi trækker vejret dybt og går videre..
    Jeg er sådan set ligeglad hvad folk tænker om at jeg ikke skælder hende ud.
    Min hund gør af usikkerhed så jeg nægter simpelthen at skælde hende ud fordi hun er usikker. Hjemme hos mig må man gerne være usikker, det er der ikke noget forkert i.

• #13   10. maj 2007 Belinda :

Lige præcis!

• #14   10. maj 2007 Jeg tænker altid at når de gamles damers hunde gøer helt vildt er det simpelthen fordi de aldrig får lov til at lege med de andre hunde, og deres gøen er et tegn på at de helt vildt gerne vil snakke. jeg spør tit ejeren om ikke de vil slippe deres hund fri så vores hunde kan lege sammen, og jeg får tit svaret at så fanger de dem aldrig igen.. det er sgu da klrt når de aldrig løber frit. Sys det er synd for de stakkels hunde, nogle mennesker er sgu for gamle til at ha hund, hvis ikke de kan overskue at aktiverer den.
    Det skal lige siges at jeg osse selv har en hund der ikek er bange for at gi lyd (philly) hand mest dominerende træk er dp´eren der er en rigtig vagthund, der passer godt på flokken. Er vi udenfor får han lov at gø så tosset han vil, men er vi indenfor vil jeg ikke ha det, og så får han et NEJ.. okay postbudet skal da lige ha et par gø med på vejen det sir jeg så ikke noget til;O)

• #15   10. maj 2007 Kald mig bare gammel, men Frida tænder også af når vi møder fremmede hunde, og hun er i snor eller i bilen og ikke kan komme i nærheden af dem. Nu er hun 7, har gået til hundetræning og mødt mange fremmede hunde, så jeg har lært at leve med det, hun er blevet lidt sær på sine gamle dage, men det er der jo også mennekser der bliver LOL.

Hun skal lige se fremmede an, og så er der ikke mere om den sag. Vi havde idag besøg af en lab, og de løb allesammen rundt i haven, mere eller mindre ligeglade med hinanden. Når han løb så hurtig at Frida ikke kunne følge med, skældte hun ud på ham, dumme knægt.

• #16   10. maj 2007 Malene>> du skriver "Er vi udenfor får han lov at gø så tosset han vil, men er vi indenfor vil jeg ikke ha det, og så får han et NEJ.. okay postbudet skal da lige ha et par gø med på vejen det sir jeg så ikke noget til;O)"

Der har jeg det omvendt, indenfor kan jeg godt vende det døve øre til, men udenfor vil jeg ikke acceptere at de larmer, det skal ikke genere naboerne at mine hunde er i haven.

• #17   10. maj 2007 Moster Stella;
    Jeg har desværre ikke have og bor i lejlighed, så derfor duer det simpelthen ikke at de gøer indenfor, med udenfor mener jeg til træf hvor de løber løs og leger med andre hunde.

• #18   10. maj 2007 Malene>> Okay, det er jo så noget andet smiley

Vi bor i hus, så der er ikke så mange de kan genere der smiley

• #19   10. maj 2007 Ja, jeg vil da også bidrage med lidt..........jeg ejer jo HG's nok mest larmende hund.......og jo gu er det belastende......og hun trækker Maxie med i gjæfferiet, men hun gøer fordi hun elsker andre hunde og mennesker......

Prøver at få hende til at klappe kaje, men dem vi har mødt på træf, kan skrive under på, hvor svær hun er at fange............så skal jeg hale hende ind.........hun pisker rundt i en bue på to ben, med sirenen tændt på fuld skrue..........

Og ikke nok med det passer jeg ind i kategorien.....ældre dame...........hehe. Men tro mig, det er bestemt ik med min gode vilje hun galper sådan og jeg tror næppe, nogen med små højtråbende hunde......syntes det er sjovt

• #20   10. maj 2007 Har du overvejet at de måske gør det fordi de er usikre?

• #21   10. maj 2007 Vores gamle hund gøede non stop af andre hunde, og var umulig at få til at holde op.....
    Jeg er lidt ligeglad med små hund der gør, vi har en dræbergravhund her, og kan ik andet end grine af den for den tør ik engang komme helt hen til min hund.

• #22   10. maj 2007 åhh gud pernille!!

Kommentér på:
Træt af små gøende hunde!!

Annonce