træt af prednisolon? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen af Jeres hunde der har været på prednisolon?
Vores viggo har fået det siden fredag pga mistanke om menigitis, men i mandags fik vi svar og han har ikke meninigits, så derfor er vi ved at trappe ham ud af pillerne. Han er jo kun 4½ måned, og har indtil nu været meget legesyg og opmærksomhedskrævende, men i den sidste uge synes jeg han sover rigtig meget Jeg går hjemme med en brækket tå, som jeg ikke kan støtte på, så det er brgrænset hvor meget han har lavet siden lørdag, han har ikke været på nogle gåture, men leget selv i haven, og med kæresten når han kommer hjem,
Men han gider heller ikke rigtig. HAn sov fra 24-9 i nat, så en lur fra 9.30-11, så var han ude, og nu har han sovet 1½ time. Kan det være medicinen? HAn har fået konstateret epilepsi, og igår havde han to små anfald, men det burde vel ikke gøre ham SÅ træt? Jeg er lidt bekymret for ham...
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.496
Håber han snart har det bedre igen.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Taler du med dyrlægen ang medicin til ham ?
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 945 Svar: 17.507
må jeg spørge om hundens opdrætter er med indeover hundens problemer, og ved du om nogen af dens søskende har samme problemer... I bør vide at købeloven også gælder her, og I burde kune få hjælp til regninger af opdrætter hvis det er arvelige sygdomme
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 89
Hanne: Ja det er virkelig en hård omgang, han har også en medfødt knæskade som han skal opereres for hurtigst muligt, så snart han er ude af medicinen
Ja, jeg ringede til opdrætteren igår, hun blev selvfølgelig ked af at høre om alle hans skavanker. Jeg sagde at vi skal betale 7000 kr for hans knæoperation, og fordi den er medfødt så dækker vores forsikring ikke. Jeg sagde at ifølge købeloven har vi ret til penge tilbage, og det ville hun lige undersøge og snakke med sin dyrlæge og så ringe tilbage i løbet af et par dage. Jeg sagde osse til hende at det var for at hun kunne "advare" hans søskende (der var 6 ialt), men hun havde ikke hørt noget fra de andre. Men dyrlægen opdagede faktisk osse hans fejl ved et tilfælde. Så ja, det er hårdt lige nu, også fordi mange spørger om det overhovedet er det værd, med hans knæskade og epilpsi, og om det ikke er nemmest bare at aflive ham Men vi er så glade for ham, og det kan vi bare ikke...
Lea: Ja dyrlægen er inde over, og hvis anfaldene bliver værre skal han have medicin resten af livet
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 13 Emner: 21 Svar: 417
træt af prednisolon?