{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.739 visninger | Oprettet:

Hund snapper efter killing:( {{forumTopicSubject}}

Godmorgen..

Jeg har brug for et godt råd, eller høre om der er nogle der måske har oplevet noget ligende det samme, som der så kan kan fortælle mig om det ender godt el skidt smiley

Vi fik i torsdags en killing. Bufas (vores hund:) er lidt over 2 år, og har kun set katte hos familie, hvor de selvfølgelig løber deres vej når han kommer- og ham efter mens vi råber nej.
Nå men den killing vi har fået kan han slet ikke få sine øjne fra, han sidder og kigger som om det er en godbid. og de gange hvor vi har prøvet at lade ham snuse til killingen, har han "bidt" ud efter den... Katten kommer fra et hjem med hunde, og har faktisk ikke så meget imod Bufas. Kunne godt tænke mig nogle MEGET gode råd...

Mvh Rikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund snapper efter killing:(
  • #1   28. jul 2007 Hmmmm mon ik katten selv siger fra ??

Vi har selv lille Bubber som er vild med vores siameser og han er entlig ret led ved den nogengange men så er det vores kat bare hopper op et sted hvor han ikk kan nåes..
    Så mon ikk det bare er og prøve og føre dem sammen til han så har accepteret at katten også SKAL være der...

• #2   28. jul 2007 når den gør det- skal du hive den væk og sig enten kan du så gå væk eller hvad du nu bruger og det skal gentages hvergang den snapper efter killingerne, den skal samt roses når den gør som du siger i og under træningen, samt en en hundegod ved hånden, når dine killinger er blevet store kan jeg love dig for så skulle hunde nok holde sig væk, da en voksen kat går efter hundens snude med dens klør og det kan de sgu ikke lide ..

• #3   28. jul 2007 Tak for jeres råd.. Vi prøver virkelig også at gøre som i siger, og jeg ved jo godt det tager mere end 2 dage før de kan godt sammen. Men det er bare lidt underligt når man aldrig har set Bufas sådan før, når han ser katten kan vi faktisk ikke komme i kontakt med ham. og det er som om hans øjne løber i vand... Hhmm men det går nok. I hvert fal mange tak for jeres beskeder:)

• #4   28. jul 2007 En hund og en kat skal introduceres til hinanden lidt efter lidt.
    Du kan ikke regne med at Bufas skal acceptere en fremmed der kommer ind på hans område i løbet af få dage. Det kommer til at tage tid.
    Har du mulighed for at låne/købe et babygitter? Så er killingen i sikkerhed på den ene side og hunden på den anden. De kan stadig se og snuse til hinanden, men hunden kan ikke nå katten.
    Jeg har Zille og 3 katte sammen. Min sidste kat fik jeg for 4 år siden, da Zille var 3, ingen problem. Men jeg havde også kat i huset da hun kom til. Hun måtte indrette sig efter kattene.

Kommentér på:
Hund snapper efter killing:(

Annonce