Hund snapper efter killing:( {{forumTopicSubject}}
Godmorgen..
Jeg har brug for et godt råd, eller høre om der er nogle der måske har oplevet noget ligende det samme, som der så kan kan fortælle mig om det ender godt el skidt
Vi fik i torsdags en killing. Bufas (vores hund:) er lidt over 2 år, og har kun set katte hos familie, hvor de selvfølgelig løber deres vej når han kommer- og ham efter mens vi råber nej.
Nå men den killing vi har fået kan han slet ikke få sine øjne fra, han sidder og kigger som om det er en godbid. og de gange hvor vi har prøvet at lade ham snuse til killingen, har han "bidt" ud efter den... Katten kommer fra et hjem med hunde, og har faktisk ikke så meget imod Bufas. Kunne godt tænke mig nogle MEGET gode råd...
Mvh Rikke
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 198
Vi har selv lille Bubber som er vild med vores siameser og han er entlig ret led ved den nogengange men så er det vores kat bare hopper op et sted hvor han ikk kan nåes..
Så mon ikk det bare er og prøve og føre dem sammen til han så har accepteret at katten også SKAL være der...
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.633
nov 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 54
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 433
Du kan ikke regne med at Bufas skal acceptere en fremmed der kommer ind på hans område i løbet af få dage. Det kommer til at tage tid.
Har du mulighed for at låne/købe et babygitter? Så er killingen i sikkerhed på den ene side og hunden på den anden. De kan stadig se og snuse til hinanden, men hunden kan ikke nå katten.
Jeg har Zille og 3 katte sammen. Min sidste kat fik jeg for 4 år siden, da Zille var 3, ingen problem. Men jeg havde også kat i huset da hun kom til. Hun måtte indrette sig efter kattene.
Hund snapper efter killing:(