Boxer og dens personlighed {{forumTopicSubject}}
Her hjemme går vi tidligt i gang, med at kigge efter hvilken race, vi kunne overveje næste gang:) vi elsker vores Boston terrier, men jeg vil gerne have større hund igen. Og har hørt flere sige at boxer skulle sindsmæssig minde om Boston, i at de er stort legebarn og tosse som Boston.
Så ønsker lidt mere viden omkring boxer. Kender flere der opdrætter Boston, har også boxer. Så der måske noget om snakken.
Når det er sagt, er der jo terrier gener i Boston terrrier. Som gør de ikke er mega bløde i deres sind, som sheltien (det eneste jeg kan samligne med)
Elskede også min amerkanske bulldog, som var blød, men kunne også give mig fuck fingere, hvis hun blev sur og fornærmet.
Plus er der meget forskel på tæver og hanhunde.
Håber nogen kan hjælpe.. skal ikke have ny hund inde for 10 år, men kigger bare racer.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 2.742
Jeg kan godt lide det der lille terrier gen Boston har (stædighed og gå på mod) og ønsker det samme i en større hund. Dog er jeg ikke til Jack Russel, bull terrier eller staf Bull terrier.
Derfor kigger jeg på boxer. Men den har ikke terrier i sig, så det mere om er blødere i sindet end Boston. (Ved godt jeg ikke kan få en stor Boston) men der nogen kvaliteter der vigtigere for os her hjemme
Jeg kan godt lide det krøllet ansigt men skal ikke være det der bestemmer hvad race vi skal have
feb 2007
Har mødt nogle få boxer i virkeligheden. Og nogen af dem har på ingen måder tiltalt mig da jeg (undskyld mit formulering) men synes de var dummer en vådt bølgepap. Men så har der været nogle enkle med kød på.
Hvis vi vil se nærmer på denne race, er der mulighed for at møde dine?? Bare for at mærke efter.
Og hvordan er dine med børn??
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
Vi boede på Østerbro.
Vi gik ud af havelågen og Pelle Haleløs ville gerne til højre ned til Beauvaisgrunden.
Nej, vi skulle til venstre og Pelle kom glad med, så skulle vi sikkert i Fælledparken
Men nej, vi skulle til bageren.
Han satte sig pænt udenfor og ventede på sin sædvanlige tebirkes.
Men de var udsolgt
Så jeg købte et rundstykke.
Det tog ham et mikrosekund at finde ud af, at det ikke var en tebirkis.
Han spyttede det ud, kiggede på mig og vendte så hovedet væk.
Han værdigede mig ikke et blik resten af dagen.
En hund med større personlighed end ham, har jeg aldrig mødt
feb 2020
Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 134
At have en boxer er sjov og ballade, krydret med et stædigt selvstændigt æsel, men også utrolig træningsvillig og fokuseret hvis man kan holde interessen.
Jeg ville umiddelbart sige en boxer har meget mere gåpåmod end en boston.. men har kun mødt en håndfuld bostons og det er nok ikke lige nok til at lave en ordentlig sammenligning.
Hvis du er på facebook burde du melde dig ind i boxersnak f.eks, der kan du hurtigt få en fornemmelse af hvordan de er.
feb 2007
Så kommer 1000kr sprøgsmål. Kan de finde ro?? Mine Boston er også i røven på mig, men beder jeg dem om at ligge sig, så ligger de sig.
feb 2020
Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 134
feb 2007
Min Sheltie kan nemlig kun finde ro, hvis jeg sidder stille sååå klister en hund ønsker jeg ikke igen mine boston kommer oftes og så kan de falde i søvn i det rum jeg er i, men når jeg så går, så Gider de ikke rejse sig. plus de kan også finde på at gå i vores seng og sove. og synes det sundt træk. (de gør det gerne, når der meget uro fra børne)
Boxer og dens personlighed