{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.085 visninger | Oprettet:

Hyundai i10 og 2 store hunde {{forumTopicSubject}}

Vi har købt næsten ny bil og henter den om 2 uger - det er en Hyundai i10 og vi lægger selvfølgelig bagsæderne ned.

Jeg overvejer et bur - og gerne et, der stadig efterlader plads til nogle ting udover hundene - måske endda det ene bagsæde?

Vi er nok ude i noget specialbygget - har I erfaringer med det? Hvad kostede det og er det til at få UD af bilen igen?

Herudover - ville I foretrække at lave et bur der var langt (altså fra forsæde og ud til bagklap) men lidt smallere - eller bredt (altså fra bildør til bildør), men ikke lige så langt? Uanset hvad, har de god plads - et 450l bagagerum ville være rigeligt til dem og når vi ligger bagsæderne ned bliver der 1000l.

Alternativt overvejer vi noget gitterværk, nok både ved bagklappen og mellem forsæde og bagsæde (som er lagt ned) - men hvad kan vi så bruge til at beskytte bilen mod alt for meget snavs? De der man klikker fast på sædet bliver bare skubbet væk, fordi de jo ikke er beregnet til så stor en overflade (1000 liter) og der er ikke noget at sætte dem fast på ved bagagerums-enden.

Vores gamle bil (picanto) havde bagsæderne lagt ned (800 liter plads - mere end rigeligt) og den blev simpelthen møg beskidt - som i, jeg kunne ikke få den ren igen, uanset hvor meget jeg støvsugede. Der lå faktisk tæpper, beskyttelse mv, men hundene skubber det væk smiley

Det var en ældre bil fra 2004, men denne er jeg lidt mere øm overfor. Den er 3,5 år gammel, men står fuldstændig som en ny bil.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyundai i10 og 2 store hunde
Kommentér på:
Hyundai i10 og 2 store hunde

Annonce