{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Hyundai i10 erfaringer med den??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude og kikke på flere nyde biler og fordelen ved denne lille bil var mere plads bagi end andre og så 0.- i udbetaling men jeg ville da lige høre om andre herinde har sådan en og er glade for den eller har noget at tilføje? det er den der 1,25comfort jeg kikker på.
hvor finder jeg extra udstyr til den?? der var ikke rigtigt noget at finde på deres egen side??

Håber at høre fra nogle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyundai i10 erfaringer med den???
  • #1   16. maj 2009 Hvis der er 0 kr. i udbetaling, bliver den så ikke ret dyr pr. mdr???

• #2   16. maj 2009 næhh kikkede på en suzuki splash og der sku jeg give 28.500i udbetaling og ville have en md ydelse på 1700ca i lånet og her skal jeg give 0.- i udbetaling men kun 1875 om måneden i ydelse så jeg syndes ikke det er galt..

Lige nu koster min bil mig ældre bil fra 97` 1994.- (forsikring,lån og vægtafgift) om måneden det så os en st. ca men alligevel, så kan jeg få en ny bil med en masse fede ting, godt nok lille men pyt og med forsikring og vægtafgift kun give ca 2300om måneden det jo skørt at beholde den gamle så..
    for den kører jo også en del mere på literen end den gamle.. så der er de penge mere om måneden sikkert tjent hjem

og jeg har en lille hund så hun kan sagtens være bagi smiley

• #3   16. maj 2009 Jo, men hvor mange mdr. løbetid er der så på de to forskellige lån...?

Altså jeg spørger fordi jeg selv er på udkig... ;o)

• #4   16. maj 2009 åhh mener det var 84 hos suzuki der ku man ikk få det over 96mdr:(
    det kunne man så her og derfor blir det så det beløb hver mdr smiley for en bil med mere udstyr som central lås med alarm, elektionis vinduer både foran og bagved og nogle andre ting smiley

• #5   16. maj 2009 den er jo med elruder, aircon, klima og andre sæder....det kan du også selv vælge. Som ekstraudstyr er der jo alufælge og diverse læber og meget mere.

• #6   16. maj 2009 æhh hvor ser du der er air con i?? det var der ikk i den vi var ude og prøvekører og det hed en 1,25 comfort.. smiley

jeg kan bar ikk finde en side med hvilken extra tilbehør og priser på det?

• #7   16. maj 2009 skulle der gerne stå i brohuren....comfort modellen skulle meget gerne være med aircon.
    Spørg evt nede ved forhandleren om ekstraudstyrkataloget.

• #8   16. maj 2009 det er det altså ikke sidder med kataloget på alle i10 og der er intet med aircon, men det må de jo bare give os med hvis det blir den!

vil super gerne have det.. smiley

• #9   16. maj 2009 der står bla. dette: vælger du comfort modellen får du desuden fjernbetjent centrallås med alarm, el-spejle, lommer i forsæderygge, ekstra skuffe under passageresædet samt praktiske opbevaringsbakke i bagagerummet. det er sådan set det.
    bagerst i brochuren står der specifikationer, udstyr: og de ting der her står der er med i comforten (udover de andre nævnte )er disse: bagrude vasker, billetholder i solskærm, dørhånstag indfarvede, elruder bag, ESP, kofangere indfarvede, makeup spejle ved føresæde samt passagerside, omdrejningstæller, sidespejle indfarvede, speedometer skive hvid, viskervasker med interval og enkelttryk.

så er der ikke mere der er med i ocmforten der ikke er i classic og ingen steder står der om aircon smiley

æv æv

• #10   16. maj 2009 nu har jeg læst hele brochuren igennem igen igen, der står fx heller intet og træk krog.. æv æv.. gad godt vide hvad det koster udover.. der står kun hvad den kan klare i trailer træk.. underligt..

• #11   16. maj 2009 hihi det nok alt efter forhandler?? det stod i vores uge nyt og så spurgte vi nede ved forhandleren og de laver alle deres biler med 0.- i udbetaling hvis man ønsker det..

• #12   16. maj 2009 Køb en Mazda 2 eller en Toyota Aygo. Hold dig fra de koreanske bilmærker, medmindre du gerne vil have et tæt forhold til din mekaniker (-;
    Disse biler er både billige i indkøb og på længere sigt billige i drift. Bare husk uanset hvilken bil du vælger at få den undervognsbehandlet fra start og ovehold de anviste servicekrav, så har du bil de mange næste år (-:

Mvh.
    Jesper

• #13   16. maj 2009 jesper: ingen af disse biler lægger i priser der er muligt for mig, slet ik med samme udstyr og betalings fordele mm.

Derfor vælger jeg nu en hyundai..
    og ellers havde det været suzuki splash men har ikk til udbetalingen.

ellers mange tak..

ønsker kun oplysninger om denne bil, da det blir denne når det blir muligt
    (kræver jeg kan sælge min egen til en god pris)

• #14   17. maj 2009 Fandt en test men ellers ved jeg ikke noget..

http://www.motorsiden.dk/Biltest/Hyundai%20i10%20test.htm

Kommentér på:
Hyundai i10 erfaringer med den???

Annonce