{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Forsikringsselskab igen igen :) {{forumTopicSubject}}

Jeg får jo lille Teemo hjem om en uge.
Så nu skal vi have fundet forsikring.
jeg har fået et tilbud fra Agria igennem min opdrætter, men har også luret lidt på dyrekassen, fordi de umiddelbart er billigere, men jeg ved ikke om de er bedre?

Derfor vil jeg gerne høre jeres erfaringer, hvilken forsikring er bedst til en lille Papillon hvalp?

Jeg har topdanmark til de to andre nu, men det ønsker jeg ikke til Teemo, da de sætter dækningen ned ved 8 år. Så jeg ønsker en livslang dæknin med en så lav selvrisiko som muligt, og hvor de dækker mest muligt uden problemer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringsselskab igen igen :)
  • #1   22. apr 2020 Jeg har dyrekassen og dem er jeg rigtig glad for ! Jeg fik tegnet for Hd derinde også.
    Efterfølgende kom jeg så til, at mangle en tillægsforsikring på tænder, den har dyrekassen ikke, men det har Agria så.

Det er ikke nemt at få det hele.

• #2   22. apr 2020 L.P. Nej lige præcis, jeg synes det er så svært at finde rundt i. Og med en helt ny race, synes jeg det er svært at vide hvad jeg præcis skal gå efter.

Umiddelbart lyder Agria som et rigtig godt sted, i forhold til de ting jeg kan forestille mig at få brug for, men de er så også dyrere end Dyrekassen, men jeg har så lidt svært ved helt præcis at finde ud af hvad Dyrekassen dækker sammenlignet med Agria.
    Nu får jeg jo en DKK hvalp og er selv medlem af DKK, så jeg får jo rabat ved Agria, men jeg vil jo helst gerne have det bedste smiley Og ikke mindst en god service.

• #3   22. apr 2020 Da jeg kiggede for 2 år siden, der syntes jeg ikke forskellen var så stor. Ej heller prisen. Tror måske det blev dyrekassen fordi jeg fik rabat igennem dyrehospitalet. Og så fordi jeg blevet lidt forblændet af den HD tillægsforsikrigen. Hvilket var dumt, da jeg havde besluttet at han ville blive aflivet, hvis ikke de var i toppen de hofter. Men altså jeg har den haha.

• #4   22. apr 2020 Ja det kender jeg godt. Man går så fast efter en ting, at man lidt glemmer det andet smiley
    Nu har jeg kun været i kontakt med Agria, da min opdrætter spurgte om de måtte kontakte mig. Så jeg ved ikke så meget om dyrekassen, jeg har blot hurtigt kigget hjemmesiden igennem, og jeg synes forsikringer er sååå forvirrende, så det hjalp ikke så voldsomt meget.
    Men lige nu hælder jeg nok til Agria, fordi jeg synes de har nogle gode dækninger og jeg får rabat smiley
    Nu er Papillonen jo generelt en sund race, så jeg håber ikke jeg får brug for dem nogensinde, men jeg vil nu alligevel gerne have en god sikring.
    jeg er ret lun på at de dækker tænder og patella luxation før hunden er 2 år. Nu satser jeg ikke på at Teemo har PL, men hvis han skulle have arvelig PL viser det sig ofte før 2 år, så der vil det jo være fantastisk at have Agria.

• #5   22. apr 2020 Jeg valgte agria pga bedst dækning når man forsikrer inden de er fyldt 4 måneder smiley

• #6   22. apr 2020 Det kan jeg godt forstå ! Jeg ville virkelig også gerne ha haft den på tænder. Men det ved jeg til næste gang smiley
    Agria er også en god forsikring, den tror jeg bestemt du bliver glad for ! De er ret ens dyrekassen og Agria på mange punkter.

• #7   22. apr 2020 Hvis opdrætteren har opdrætter forsikring hos Agria og du så tegner en Agria forsikring inden du henter hvalpen er du bedre dækket end hvis du tegner i et andet selskab, det er muligvis det der står i det tilbud du har fået.

• #8   22. apr 2020 Aboutmydogs det er helt sikkert det smiley

• #11   22. apr 2020 Emma det lyder jo super godt, og er virkelig meget, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad de så dækker, f.eks. Patella Luxation og sådan. Men måske jeg bare ikke har læst grundigt nok smiley

• #13   22. apr 2020 Ja det må det da være smiley
    Jeg er godt nok i tvivl nu. Dyrekassen er noget billigere, selv med alt det du lister. Men der er tilgengæld en variabel selvrisiko på 20%, hvor der kun er 10% hos agria. Så jeg ved ikke helt hvad der bedst kan betale sig.
    Jeg kan da godt se at hvis Teemo skulle dø ung, hvilket jeg ikke satser på, så ville det da være fantastisk med livsforsikringen, det har jeg aldrig tænkt på at tegne, fordi jeg følte det var lidt spild af penge, men jeg har heller ikke købt en så dyr hund før, og når nu det er med i prisen.

Ved du hvordan de dækker i forhold til genoptræning?

• #15   22. apr 2020 Jeg har Dyrekassen DK og har haft det i mange år. Er godt tilfreds.

• #16   22. apr 2020 Mange tak for jeres erfaringer smiley
    Jeg er dog kommet frem til at vi vælger agria, umiddelbart passer de bedst til det vi ønsker. Selvom jeg også har et godt indtryk af dyrekassen.

• #17   22. apr 2020 Jeg har Agria til Tucker og jeg må indrømme at jeg ikke er så begejstret for dem mere.
    Jeg kan ikke sige noget om deres dækning osv. for jeg har ikke én gang haft brug for dem eller sendt en regning ind til dem. Alligevel måtte jeg sidste år sluge en stigning i pris på 25% - uden nogen videre grund.
    - Men det er jo smart af dem, for det er jo ret fjollet at begynde at skifte selskab når man står med en 7-årig hund smiley

• #18   22. apr 2020 Erika det med stigningen sidste år, har jeg snakket med dem om smiley jeg kunne da også godt frygte sådanne stigninger Lige pludselig, men jeg synes egentligt at han havde nogle gode argumenter ham jeg snakkede med.
    Men jeg er kommet frem til at tage chancen, fordi jeg netop får en rigtig god dækning. Så må jeg jo se om jeg ender med at fortryde, men jeg håber da at det bare kører smiley

• #19   22. apr 2020 Vi har haft Agria i mange år (siden de kom til Danmark) og er godt tilfredse. Har dog heller aldrig benyttet os af forsikringerne.

• #20   23. apr 2020 Jeg havde Agria i 3-4 år, og var godt tilfreds. Jeg benyttede forsikringen flere gange, og der var aldrig nogen problemer.

Jeg har ikke prøvet andre selskaber, så jeg har jo ikke det store sammenligningsgrundlag. Grunden til at jeg stoppede havde ikke noget med Agria at gøre, jeg synes bare det var for dyrt med fire hunde, så jeg har valgt at være uden og selv spare op.

• #22   23. apr 2020 Mange tak for jeres erfaringer smiley
    Vi har i dag tegnet forsikring hos agria, det var dejligt at få styr på det inden han kommer hjem på onsdag smiley

• #24   23. apr 2020 Jaaa, han er også meldt til hvalpetræning, så nu må det godt skynde sig at blive onsdag, så jeg kan hente ham smiley

Kommentér på:
Forsikringsselskab igen igen :)

Annonce