{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Simpelhent SÅ frustrerende (IK HUND) {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg gerne lige høre om der er nogen der havde vandskade efter stormfloden d 24 august (mener jeg det var) og som stadigvæk IKKE har fået behandlet sagen færdig?

Jeg havde ca en måned efter en taksator ude og kigge tingene efter....han sagde så at han ville sende SkadeDanmark for at rydte op...........jeg skulle så skrive ALT ned og sende en nypris til ham, hvad jeg gjorde dagen efter......siden har jeg INTET HØRT, trods jeg flere gange har rykket.......2 gange har jeg rykket mit forsikringsselskab...........første gang sagde de at sagen var ide af deres hænder, da der er sat en taksator på. Ringede så til ham: jaaamen ringer i morgen, har de ikke været der og alle mulige undskyldninger........ingen opkald, ingenting!!

for 14 dage siden ringede jeg så igen til forsikringen............jamen jamen..........NEJ NIX har intet hørt NU MÅ I tage fat i ham.........hun sendte så en mail til ham.....plus hun fortalte at de havde SÅ travlt efter stormfloden!!

Så er det jeg mener, er det ikke kotume liiiiiige at kontakte folk om ikke ander så bare lige for at sige: Du er ikke glemt, men vi har travlt?

Min kælder ligner nu 3mdr efter noget der er løgn........De VED at jeg IKKE kan tømme den selv.......

uha, det hjalp ikke gang at komme a med det........hvad dævlen gør jeg? og hvad har i andre gjort

/ Marianne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Simpelhent SÅ frustrerende (IK HUND)
  • #1   19. nov 2007 Uha.. Min far og hans kone havde nøjagtig samme problem.. Skal så lige siges at min papmor er det nærmeste man kan komme en pit på 2 ben, så de har ikke fået et øjebliks fred.. Selvom han har kimet dem ned, sendt billeder og pudset gud og hver mand på dem, er der først ved at ske noget nu.. Og det er oven i købet fordi min far selv laver en stor del af arbejdet, men får penge for det fra forsikringen.

• #3   19. nov 2007 de må jo have en sagsbehandlingsfrist og hvis den er overskrevet, så må du "gå længere op"

• #4   19. nov 2007 Jeg ville simpelthen også bombaderer dem med opringninger og mails med billeder af skaderne.....
    'Om mine erfaringer om andre, der har fået erstatningen udbetalt..Fra andre selskaber.'.Om fugtskader, der breder sig til resten af huset....Om børnrbørn der ikke kan blive passet, pga. af frygt for allergi....Bare bygge på og på
    /Karen..

• #5   19. nov 2007 Connie, så det godt og det ville være ideelt her, da her er have, kun små hunde og kun 25timers arbejdstid...........plus jeg jo bor i KBH.....så hun ku besøge ham, men jeg har 2 børnebørn.........og han ku ikke li små børn........

Er det virkelig meningen at man skal det? kime ham ned? for at få sagen kørt færdig?

Karen, der ER gået råd i og gulvet i værelset ligger i bølger så man ikke ka lukke døren.....og træet er mugnet..........æv

• #6   19. nov 2007 Vores behandling gik også langsomt da vi skulle have forsikringen til at betale for et nyt badeværelse - lige indtil jeg spurgte dem hvem der skulle betale for at lave at den fugt der gik i væggene (følge skade af langsom sagsbehandling) så længe der ikke var varme på derude... Så så de pludselig at deres udgifter kunne blive endnu større og så skete der noget.... Også selv om de i realiteten ikke behøver at betale for sådanne skader... hi hi...

• #8   19. nov 2007 jeg har nu sendt en mail til ham med eftr. til forsikringsselskabet. skrev om forsegling a kælder pga. mine små børnebørn og faren for råd og svampe forgiftning............plus oversigten over de ødelagte ting.............igen.

så må vi se.............tak for rådene

• #10   19. nov 2007 Daisie: takker:O)

Kommentér på:
Simpelhent SÅ frustrerende (IK HUND)

Annonce