Puha man bliver lidt nervøs {{forumTopicSubject}}
Jeg var lige ude og gå med lucas for at træne lidt med ham, og vi havde en rigtig god tur, bortset fra da vi som det første mødte en dame med to løse hunde, en collie og en labrador, hundene løber ned mod lucas og da lucas jo er i snor blir han jo bange, fordi de kommer sådan brusende..... damen råber og skriger på hundene men de lystre ikke.... hun kommer så ned til mig og lucas og jeg siger han gør ikke noget han er bare lidt bange.. så siger hun at så burde hendes hunde jo nettop ikke komme så tæt på ham, og nej tænker jeg inden i mit hovede, så kunne du måske ha lidt mere styr på dine hunde... lucas får snappet ud efter dem, men får da ikke fat..... og jeg får ham med videre.. roser ham og motivere ham med godbider til at det ikke var en slem oplevelse.... nå men da vi så går på tilbage vejen hjem, møder vi dem igen, hun har stadig ikke snor på dem og hun skynder sig at løbe, og hundene løber halvvejs med.... vi går videre...
så ser jeg lidt henne af vejen at der står en hel flok unger de er vel omkring de 6-7 år... med en noget stor hund, den ligner en blanding af noget rotvailer og noget andet...
hunden er IKKE i snor og de der børn er i færd med at kaste en kæmpe pind ud i en sump som den så åbenbart sku ud efter...
jeg får råbt om de vil få deres hund i snor, og det gør de så, men kan knap holde den stakkels NOGET STORE HUND hvilket jo er ret logisk.... så begynder en lille tøs at skrige skal de slås og stå og gø af lucas og så siger jeg til hende nej nej det skal du ikke det der, men hun blir ved.. arg.... jeg er ved at eksplodere... men behærsker mig og få lucas logget med hjem af.....
det var lidt fra vores lille aftens gå tur...
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Stakkels Lucas.. Og ja dig! Det er da ikke særligt hyggeligt...
Jeg har heldigvis ikke mødt nogen idioter endnu. De mennesker jeg møder i mit område er meget ansvarsfulde.. Men der skal jo heller ikke mere end en idiot til at ødelægge det hele...
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.382
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.382
Puha man bliver lidt nervøs