1.368 visninger
|
Oprettet:
Min hvalp tisser på sin pude {{forumTopicSubject}}
Vi har en hvalp som er 18 uger gammel, vi købte hende for 3 uger siden ca. Hun er semi renlig, MEN hun tisser på sin hundepude rigtig tit! Altså, det er næsten som om det er bevidst, at hun sætter sig og tisser på den. For hun tisser næsten aldrig indenfor, og når hun gør - så vælger hun, at gøre det på sin egen pude. Hvorfor gør hun det? Er det noget i andre har oplevet?
Hun sover i samme rum som os, men bare på sin egen pude på gulvet..
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 288 Hunde: 5 Emner: 135 Svar: 4.368
Min tidligere hund Emma tissede som hvalp rigtigt ofte i sine kurve Til sidst endte jeg med at fjerne dem da intet andet hjalp og det virkede at hun i flere måneder ikk havde den mulighed.. Men resten af hendes liv tissede hun nogle gange i sin kurv(e), så jeg ville ønske vi havde reageret inden det blev for stor en vane eller hvad man skal sige fordi det er VIRKELIG en træls vane og når først kurven har været tisset i får man aldrig 100% lugten væk også animere det også til at det sker igen (de har jo en noget bedre lugtesans end os mennesker)
Jeg ville simpelthen fjerne puden så hun kun har den når i kan sikre jer 110% at hun ikk kan komme til at tisse på den eller simpelthen fjerne den helt så det ikke bliver en vedvarende vane!
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Gå til samme faste tisseplet hver gang. Hun er utryg ved verden, når ikke hun tisser meget ude. Det skal I have arbejdet på.
sep 2017
Følger: 10 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 376
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.526
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Hvis ikke det er det, så ud med puden! og søg efter den, når den skal ud og tisse, så den forbinder den med at gøre sig ren udenfor
Min hvalp tisser på sin pude