{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Mistet bedste ven :-( {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er ny herinde, men vil alligevel prøve om jeg kan lave et indlæg smiley

Jeg måtte i sidste uge aflive min dejlige kat, da den ikke var renlig smiley Havde stået på i flere år, og da intet hjalp og jeg ikke ville have ødelagt flere møbler, eller stå op til pis på køkkenborde osv mere, tog jeg den store beslutning. Det var og er simpelthen så hårdt... Men det værste for mig er, at min hund har mistet sin aller bedste ven.

Nu kommer så spørgsmålet som ligger bag dette indlæg - er der nogle der har gode råd til, hvordan hun bedst kommer igennem det? Kan se hun er meget trist og går og snuser efter hende, og det gør mig bare så ked af det smiley Håber nogle af jer ligger inde med lidt gode råd.

Mvh Bibba (på vegne af Koko)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet bedste ven :-(
  • #1   11. jul 2007 Anskaf dig en ny kat :o)

Jeg ved ikke hvad du ellers kan gøre *smil*

• #2   11. jul 2007 Hej..

Gør mig ondt med din kat......
    Jeg ville anskaffe mig en ny....

Linda

• #3   11. jul 2007 hvis du stadigvæk har et tæppe et eller andet det lugter af kattens så giv din vovse det. den har jo også et savn og hvis den nu kan lugte hende er det måske lidt nemmere at vende sig til katten ikke er der. ellers ja køb en ny kat.

håber du finder noget der hjælper.

vov fra rikke og baby.

• #4   11. jul 2007 Er ked af at høre om din kat,men du har truffet den løsning på problemet som du mente var bedst ;o)

Har du mod på en ny misling,så anskaf jer en snart,tror din hund savner sin gode ven

Har selv prøvet det,og vi fik snart en ny killing da Jara søgte og ledte ..det hjalp og nu er hund og katte bare hinandens et og alt

• #5   17. jul 2007 Tak for jeres svar, har desværre først kunne svare nu da jeg ikke har kunne komme på nettet i weekenden.

Har ikke mod på at få en ny kat på nuværende tidspunkt, så må håbe det bliver bedre med tiden. Det er blevet lidt bedre, men kan stadig mærke at hun mangler hende. Jeg prøver med en masse gå ture og nusser en del om hende.

Kommentér på:
Mistet bedste ven :-(

Annonce