{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Meget nervøs hund!! {{forumTopicSubject}}

Min stedmor har en dejlig blandings hund Labrador/Rotwieller. Hunden er 8½ år. Hun har altid haft et lidt nervøst sind.. Men efter min stedmor er flyttet fra hus til rækkehus hvor der er lidt flere lyde er hun blivet meget bange.. Det kan være lige fra gardinet bevæger sig lidt eller en flue flyver over hendes hovede så spænder hun ud på badeværelset og gemmer sig.. Min stedmor aner ikke hvad hun skal gøre.. Dr.dyr har sagt noget med at spraye huset med duft, men det har ikke hjulpet.. Nogen der har haft samme problemer? Eller nogen der ved noget om hvad man kan gøre?
Mvh Avi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget nervøs hund!!
  • #1   9. jul 2007 det samme her... tror det ville være en klog ide.. men har faktisk aldrig hørt en rotwiler der har været navøs... men ved det ikke, nu hvor der også er lab i den....

  • #2   9. jul 2007 Pernille: hvad mener du med det?

    Labradoren er da heller ikke en nervøs race...

    Jeg ville nok også kontakte en prof..


  • #3   9. jul 2007 der skal hjælp til - en hund der er så nervøs, har ike et værdigt liv - tænk hvis ma nselv gik rundt og var konstant bange - hvor skrækkeligt må det ikke være

  • #4   9. jul 2007 pernille - der er da ikke nogen racer der i selve racen er nervøs . .

    vi har Tattoi som er eeen smule nervøs . .
    meeen de andre 3 er der ikk noget med ??

    det komemr altså an på den enkelte hund lige meget race . .


  • #5   9. jul 2007 Taaark Skiilotte, så var det ikke kun mig, der lagde mærke til den kommentar;-)

  • #6   9. jul 2007 Janette - synes da det er noget underligt noed at det skal skyldes på labradoren . .

    jeg har ikek mødt nogen labrador der har været nervøs endnu . . :o/

    hmmm Avi - ved ikke hvad du skal gøre . .
    men da vi fik Tattoi hjem fra østrig af var hun meget nervøs . . og hun havde slet ikek oplevet verdene bare stået i en hundegård med sin bror . .
    vi tog hende med ud og oplevede en masse ting .
    meen måske hun skulel kontakte hjælp hvis det er så småå ting hun bliver bange for . .


  • #7   9. jul 2007 Hun skal få kontakte en hundekonsulent og fortælle hvad det er for nogen problemmer hunden har dem kan man kontakte igennem DCH og det er på fritds basis hende vi har i Horsens er utroligt dygtigt og har hjulpet mange hunde. I må kunne få oplysninger ved jeres dyrlæge hvem i kan kontakte men i skal regne med at det taget tid.

    mvh.

    Schæferhunde ejren.


  • #8   9. jul 2007 Takker.. Jeg må sige hun må kontakte en prof. Hun snakkede lidt om hun synes det var synd for den at hun måske overvejde om den skulle leve mere.. Men jeg fortæller hende lige ang en prof.. Jeg takker mange gange;-)

Kommentér på:
Meget nervøs hund!!

Annonce