965 visninger
|
Oprettet:
Slået sit hoved {{forumTopicSubject}}
Okay, har lige ligget på gulvet og leget med Cali og pludselig var hun ret oppe at køre og knaldede sit hoved op i bordet. Vi fik begge et chok og hun blev helt mærkelig, og ville bare op og sidde på min arm. Nu ligger hun helt chokeret og ynkelig på min arm.. Og nu bliver jeg helt nervøs..
Kan det være alvorligt???
Prøvede at sætte hende ned og hun er stadig i "godt humør" altså vil lege når jeg driller osv, men lige pt vil hun alligevel helst op på armen, hun virker meget mor-syg.. (mere end hun plejer)..
Råd søges
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 146 Svar: 908
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Svar: 4
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Svar: 4
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 1.035
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.591
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Svar: 3
Jeg var faktisk ude for noget frygtligt her forleden med min lille nye hvalp. Vi var på vej ned til bilen, og han lå i mine arme, pludselig sprang han op, og røg på jorden. Han lå helt bevidstløs, og jeg tog ham op med det samme, og råbte efter min far, da jeg blev utrolig bange. For han lå helt stille med lukket øjne. Det ene øjeblik troede jeg han var død. Men efter 1 min. begyndte der at komme små pive lyde fra ham igen, han var helt rundt på gulvet. Og så måtte jeg lægge mig i sengen med ham i flere timer, og lå bare og ventede på han ville rejse sig op, og være den lille legesyge hund.. Var rigtig bange.
Men han havde fået sig en hjernerystelse, og allerede samme dag var klar på sjov og ballade igen. Så tror det var en hjernerystelse din hund fik. Og kan sandelig godt forstå du blev nervøs. Det bliver man. Hvordan har den bette det nu?
Slået sit hoved