{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

OM jeg er harm..IGEN {{forumTopicSubject}}

JA undskyld mig men jeg kunne GRÆDE..!

Jeg har for noget tid siden skrevet om et vennepar af os der fik en hund gratis men gik af med den 3 dage efter fordi den fællede :S (Ved ikke om nogen af jer kan huske det)

Så for en måned siden fik jeg afvide af vores vennepar at nu skulle de ud og se på en hundehvalp IGEN..og jeg tænkte åhhh nej.Nå så henter de så denne hund. så en dag er vi på besøg vi kommer ved en 18 tiden og tager i byen ved en 1 tiden om natten på det tidspunkt havde den lille hvalp på daværende tispunkt kun været uden for 1 gang det var da min kæreste gik ned men den fordi hun blev spurgt om hun ikke vil gå en tur med den :S

nå så fik jeg mig lige en lur på sofane nu her. så da jeg står op går jeg op til min pc og ser på msn at parret hedder "Så kom vi af med hunden" det første jeg tænkte var bare DET BARE LØGN så smsér jeg hende og spørger hvorfor de nu er gået af med den lille hvalp. så bliver der skrevet tilbage "Det fordi den ødelægger alt uanset om vi er hjemme eller ej og så fylder den for meget" jeg skrev bare okay.

Jeg kutter kontakten helt med dem nu her det der det gider jeg ikke..

skulle bare lige have luft folkens håber det er ok smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OM jeg er harm..IGEN
Kommentér på:
OM jeg er harm..IGEN

Annonce