{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Om 2 timer er jeg officielt færdig! {{forumTopicSubject}}

Om 2 timer er jeg officielt færdig med min folkeskole!!! JAAA!

Det har været en lang, hård kamp, efter jeg blev syg i midten af 8. klasse. Det var så galt, at jeg næsten ikke har gået i skole i 9. klasse (og de dage jeg var der, sad jeg bare og græd, indtil jeg blev sendt hjem).. Blev akut indlagt på psyk, men det hjalp intet. Jeg fik smidt en diagnose i hovedet, som slet ikke passer på mig (måske burde jeg få lavet testene om..).. Herefter startede jeg i 10. klasse, fordi det var det eneste valg jeg havde, pga. en masse rod med sagsbehandlerne.. Ja, lang historie. Jeg var der i 2 mdr. og så gik det langsomt ned af bakke og det gik galt igen.

Hen mod sommeren kæmpede vi med kommunen, så jeg kunne komme på efterskole, men de ville ikke betale. Så mine forældre har virkelig ofret meget (lånt penge? jeg ved det ikke helt), for at få mig på efterskole i år. En special efterskole.. OG DET HAR BARE VIRKET. JEG ER FÆRDIG!!

Jeg er kommet ud på den anden side med et gennemsnit på 9,6! smiley Det er ikke min intelligens der fejler noget, det er min psyke. Men jeg er da blevet lidt klogere på mig selv - og med det, så kommer valget om HF enkeltfag til næste år, hvor jeg så kun har 23 timer ugentligt, så jeg kommer godt igennem..

Ja, om 2-3 timer, så forlader jeg efterskolen med mit afgangsbevis. Jeg kunne ikke have gjort det, uden min kæreste, uden mine forældre og min helt igennem fantastiske lærer. Hun har virkelig sat nogle tanker i gang hos mig og jeg forbedrer mig så småt - jeg lærer mig selv at kende, og lærer, hvordan jeg skal håndtere livet. Så nu går det ud på, at komme videre på en hensigtsmæssig måde.

Og oven i alt glæden, så kan jeg se, at det så småt begynder at løse sig, så jeg kan få en bedste ven, til vinter smiley En sød, colliehvalp fra den bedste opdrætter (hvis nogen vil kommentere på, hvor vidt jeg/vi er egnet til hund og at det er dumt at anskaffe sig en hund, når man er ung, så læs lige de andre emner jeg har lavet vdr. hund først tak smiley )

Jeg er SÅ glad for at være færdig med folkeskolen, fordi jeg har siddet fast i så lang tid.. NU SKAL JEG VIDERE smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om 2 timer er jeg officielt færdig!
  • #1   24. jun 2015 Nååå, du har da både skiftet navn og billede! Kan godt huske dine tråde om collien. Hvor er det fedt, tillykke med det!! Både hvalp og skole smiley

• #2   24. jun 2015 Fünke: Ja, det blev lige lidt personligt på nogle punkter, så følte mig lige nød til at skifte billede til noget lidt mindre personligt (og dog.. billedet er vores meget dejlige Valle, tamrotte, som vi selv har opdrættet, hun er meget sød og charmerende smiley ) i en periode. smiley

Ja, det er SÅ dejligt! Vi har en plan, så vi kan få sparet op i tide til hund og det var egentlig det eneste, der manglede! Jeg har nemlig fået grønt lys fra HF til udeboende SU, kærestens forældre vil lave forældrekøb med en lejlighed i Hillerød (vi søger dog efter den rigtige lejlighed), så alt er bare.. PERFEKT!

Og så har vi også snart årsdag. Vi har været uadskillelige i snart 2 år (men kun kærester i 1 år) og jeg er så glad for at have ham til at støtte mig i alt. Det virker bare som om, tingene virkelig vender rundt nu.. Selvfølgelig har jeg dårlige dage, men ikke lige så mange længere! smiley

Kommentér på:
Om 2 timer er jeg officielt færdig!

Annonce