{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Indlæggelse natten over. {{forumTopicSubject}}

Nones er indlagt til væskebehandling og kul natten over. Han har hygget sig med en stor pose rosiner, sikkert omkring kl 8 i morges.
Da jeg kom hjem kl 15 og tog ham ud, kom der rosiner smiley

Har lige afleveret ham derude, og hvor har jeg det skidt med at skulle efterlade ham derude smiley

Har nogle af jer andre prøvet noget lignede ?

Jeg håber virkelig at han er en af dem der ikke reagere så voldsomt på giften smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indlæggelse natten over.
  • #1   30. okt 2019 Øv øv!
    Jeg har ikke prøvet at have overnattende hund, men Coco har været indlagt en hel dag for et års tid siden, det rørte hende ikke. Hun var self meget nuslet da hun kom hjem, men det har ikke gjort hende mere bange for dyrlæger eller lign smiley

• #2   30. okt 2019 Åh nej. Har ikke prøvet det, men vil ønske rigtig god bedring og krydse for ham smiley

• #4   30. okt 2019 Jeg har to gange haft hund til overnatning ved dyrlægen.
    Første gang var ved myntes kalkchock. Hun var frisk og klar igen dagen efter. Hun havde ingen påvirkning af det, men har muligvis heller ikke opdaget meget af hvad der skete. Kroppen var begyndt at lukke ned for feks bagben.
    Anden gang var ved Asgers hofteulykke hvor han skulle ligge med smertestillende til obs i flere døgn. Han har aldrig tilgivet dyrlægen. Nok ikke pga indlæggelsen men smerterne blev associaseret til dyrlægen, undersøgelser og håndtering på bord.

Vores Audi har flere gange taget chokolade men har aldrig været indlagt af det. Kun været forbi til brækseromoni.

• #5   30. okt 2019 Nones elsker at være ved dyrlægen, så det nok mest mig, der er ude af den. Der er desværre ikke bemanding om natten smiley det er der ingen steder i nærheden smiley aftenvagten går kl 22 og bagvagten kommer kl 3 i nat til tilsyn :(.

• #6   30. okt 2019 Og tak for alle jeres god bedringer smiley Nones den klaphat har ædt en kæmpe pose jumbo rosiner. Ikke en eneste er der at finde herhjemme. Han har spist hver og én.

• #7   30. okt 2019 Nu spørger jeg måske dumt (fordi jeg har ingen erfaring på det punkt), men er det ikke lidt uansvarligt/farligt at lade en hund være uden opsyn pga forgiftning eller til afgiftning? Burde der ikke være fast vagt på i sådan en situation?

Rigtig god bedring. Er sikker på han nok skal klare det hele i stiv pote smiley

• #8   30. okt 2019 Havde jeg et valg, så var han også indlagt et sted med fast vagt, men det findes ikke i nærheden. De må jo skønne at der ikke er behov. Jeg er så ked af at han skal være derude og så alene. Men det er nødvendigt smiley

• #9   30. okt 2019 Åh nej smiley Stakkels Nones-manden! Sikke en bandit sådan at stjæle rosiner ;( Håber han bliver hurtigt klar igen smiley Emma og Josie var begge indlagt over natten (ikk samtidigt - Emma pga mave tarm betændelse og Josie med en diskusprolaps).. Ingen af dem blev påvirket af at ha været indlagt overhovedet smiley Selv Mille der er lidt seperations angst har når hun har skulle opereres taget det SÅ fint at være uden mig og har ikk været påvirket deraf eller er blevet ked af at være hos dyrlægen smiley Føler med dig! Er aldrig spor sjovt og er helt forkert at være i huset uden dem! Rigtig god bedring med ham den skønne smiley

• #10   30. okt 2019 L.P, jeg forstår dig smiley Men mon ikke det er værst for dig. Han skal nok klare den smiley

• #11   30. okt 2019 Puha, sender en masse tanker til jer begge smiley

• #12   30. okt 2019 Det godt at høre ! Jeg tror heller ikke at nones bliver mærket af det, men det er så forkert at køre hjem uden ham smiley jeg gad rigtig gerne opdateres i løbet af natten, men det kan de jo ikke. Hende aften lægen ville prøve at se om hun ikke kunne nå at ringe inden hun går hjem. Men hvis de andre der også er indlagte ikke er stabile så ringer hun jo selvfølgelig ikke.
    De tager først prøver i morgen, så ved reelt ikke skadens omfang. De sagde at det ikke ville give mening at tage blodprøver her og nu, da det ikke var sikkert han var forgiftet endnu.

• #13   30. okt 2019 Krydser SÅ meget fingre smiley

• #14   30. okt 2019 Nones, din klovn smiley rosiner er ikke hundemad smiley

Krydser fingre for ham smiley

• #15   30. okt 2019 En dyr klovn, er han ! Den møghund. Ejjj ikke Nones igen, sagde de også derude haha.

• #16   30. okt 2019 Er han ligefrem berygtet ved dyrlægen, ja så kommer han der liiiiige ofte nok smiley

• #17   30. okt 2019 Ja alt for ofte ! Nu må der være nok for resten af hans lange lange liv !

• #18   30. okt 2019 Årh, det kan jeg sgu godt forstå, du har lidt ondt i maven over smiley Håber det hele går okay - og god bedring til ham.

• #19   30. okt 2019 Tak for det ! Håber på en positiv tilbagemelding her i aften !

• #20   30. okt 2019 "Nu må det være nok for resten af deres liv" d
    Det tænker jeg hvert år med Coco, og alligevel sker der et eller andet sindsygt så vi står ved dyrlægen igen og betaler kassen for det.. smiley

• #21   30. okt 2019 A-S jeg orker fandme ikke mere dyrlæge snart ! Er ikke engang sikker på at forsikringen dækker rosin forgiftning !

• #22   30. okt 2019 Der må du simpelthen få din dyrlæge til at argumentere din sag! Min erfaring er at dyrlægerne er SKIDE gode til at italesætte hundens "sygdom" så den bliver dækket af forsikringen og det manglede da også bare! smiley

• #23   30. okt 2019 Selvfølgelig dækker din forsikring hvis du er ude af karensperiode. Det er jo en akut skade.

• #24   30. okt 2019 Ja jeg må lige høre dem i morgen. Altså det er jo pludselig opstået sygdom. Men om det gælder ved fødevarer det ved jeg sgu ikke.

• #25   30. okt 2019 Ginne. Det havde jeg ikke lige tænkt på. Det må jeg lige læse op på.

• #26   30. okt 2019 Ingen karensperiode står der.

• #27   30. okt 2019 Åh nej smiley jeg har heller ikke nogen erfaring, men god bedring til den ballademageren smiley han skal nok tage det i stiv pote ved dyrlægen, selvom det aldrig er sjovt for os ejere at tænke på.

• #28   30. okt 2019 Tak for det. Ja jeg sikker på han nok skal klarer natten ! Bare han kommer igennem det her uden skader på nyrer.

• #29   30. okt 2019 Hvis der ikke er personale om natten, hvorfor pokker tager man så ikke hunden med hjem og kommer retur med den når personalet er der?? Aldrig om min hund skulle være der uden opsyn, så er det da 100 gange bedre at den er hjemme hvor man kan holde øje med den.

• #30   30. okt 2019 29# Kommer jo an på om den skal ha drop osv plus der kommer jo en igen kl.3 så helt uden opsyn er det jo ikke..

• #32   30. okt 2019 Der må der jo være en grund til. Hvis han ikke er stabil tager de jo heller ikke hjem. Og der er jo tilsyn. Han er vel i væsketerapi det meste af tiden.

• #33   30. okt 2019 God bedring Nones.

• #34   31. okt 2019 Stakkels Nones og hans moar. smiley

Det er jo ingen hemmelighed, at Anton har været indlagt flere gange, også om natten, og det har han klaret fint. Jeg har så ikke klaret det ligeså fint. smiley Det fleste hunde (især når de er syge) sover jo en del, især når der er fred og ro i klinikken.

Vores dyrlæge havde så videoovervågning om natten, der var bagvagt, der tjekkede ind og hvis de skønnede det nødvendigt, kom han med dem hjem om natten.

Det afhænger meget af sindet på hunden, hvordan de klarer det. Hannibal var syg on/off en måned, inden vi måtte give ham fred, og der var han også indlagt nogle gange. Den ene gang tog dyrlægen ham med hjem, men det stressede ham endnu mere, end at være på klinikken. Da der den sidste dag var udsigt til endnu en indlæggelse, sagde vi stop, det ville vi ikke byde netop ham, han tacklede det ikke så godt. Anton derimod er kold bagi, og det har på inden måde påvirket ham, han er en lille selvsikker kriger. smiley

Rigtig god og hurtig bedring med Nones, vi krydser alt for, at han slipper igennem dette uden mén!! smiley

• #35   31. okt 2019 Åh stakkel Anton smiley livet er bare ikke altid retfærdigt. Jeg tror også Nones klarer det fint.

Dyrlægen ringede igår inden hun gik hjem, han var så sød sagde hun, han havde fået held til at tage venflon ud, men hun kunne bare be om poten og lægge et nyt. Han havde kastet op, og havde ondt i maven igår ved 22 tiden. Der var desværre ikke rigtig noget hun kunne give ham for at hjælpe ham. Bagvagten var blevet kaldt ind til et kejsersnit, så han fik et par timer mere med væske og tilsyn. Krydser fingre for blodprøven her til morgen er afgangsbilletten hjem til mig igen !

• #36   31. okt 2019 Ja, og stakkels Nones - I har dælme da også været igennem jeres del af sygdomme og uheld. smiley

Har han ikke fået kvalmestillende og smertestillende?

Hehe, Hannibal hev også altid sin venflon ud, vet. sypl. nåede lige at vende ryggen til og vupti, så var det ude - de fik grå hår af ham, selv som syg var han en ballademager. smiley Anton er et dydsmønster og kunne aldrig finde på sådan noget. smiley

Jeg håber også, at alt er klart til hjemgang i dag, så I kan blive genforenet, hjemme er nu engang altid bedst, især når man er syg. smiley

• #37   31. okt 2019 Hun sagde at hun ikke kunne give noget når han var under den væskebehandling. Om det fordi det belaster systemet ved jeg ikke.

• #42   31. okt 2019 Dét synes jeg også lyder mærkeligt, i forhold til væskebehandlingen. Men det kan jo altså være for at skåne nyrerne, det har de helt sikkert styr på. smiley

• #43   31. okt 2019 Aj altså smiley Rigtig god bedring til Nones. Jeg krydser for gode nyheder til dig her snart smiley

• #44   31. okt 2019 Så er Nones kommet hjem ! Heldigvis har han ikke reageret på rosinerne ! Blodprøverne er fine. Han har dog haft noget ondt i maven, men det ville vi andre nok også efter 500 gram rosiner.
    Ps, han er allerede begyndt at spørge efter flere rosiner smiley

• #46   31. okt 2019 Åh det var dejlige nyheder smiley Så må du nusse lidt ekstra om ham den lækre (men slemme!).. ikke flere rosiner til den herre! Håber snart han får det helt godt igen smiley Forsat god bedring smiley

• #47   31. okt 2019 Tak for det smiley Han er helt tilbage til sig selv. Han har både leget med toilet papir og løbet med min telefon smiley så nu vi taget ud til hesten. Troede ellers havde lige havde brug for lidt hviletid. Men nej.

• #48   31. okt 2019 Dejligt at høre smiley Hvor er han sluppet heldigt fra det!! smiley

• #49   31. okt 2019 Nones tog forskud på gløggen, så du må hellere få mandler og rødvinen ud af huset også smiley

• #50   31. okt 2019 Haha ! Mandlerne har jeg spist ! Og rødvin kommer ikke ind i huset smiley

Kommentér på:
Indlæggelse natten over.

Annonce