{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Erfaringer søges mht. ledmus {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været til dyrlægen med min engelske bulldog, og hun har muligvis fået en ledmus i skulderen. ER der nogle som har erfaring med det?

eventuelt har i nogen ide om hvad en operation koster, hvis du skulle komme så vidt. Desværre dækker sygeforsikringen ikke omkostninger ved denne type operation, men de dækker dog 80% af udgifterne til forundersøgelserne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer søges mht. ledmus
  • #1   20. jun 2007 du =det

  • #2   20. jun 2007 Hej Mette H.

    Sikke dog en utrolig trist nyhed at få smiley

    Jeg fik i sin tid at vide med min første hund der havde OCD i begge albueled, at prisen for operation ville ende på omkring 10.000 kr per albue - men nu var hans lidelse også lige nogle takker værre end ledmus, så måske prisen er anderledes for din hund.

    Jeg ville klart spørge dyrelægen om at få et overslag, sat højt op for at få klarhed.

    Du kan læse mere om ledmus herinde:
    (link fjernet)

    Jeg håber det bedste for din hund, held og lykke fremover.

    //Karina.


  • #3   20. jun 2007 endnu er det ikke sikkert at hun har ledmus, så håber naturligvis på det bedste, men hvis det ikke bliver bedre skal hun igennem en forundersøgelse efter weekenden. Dyrlægen mente dog ikke at jeg skulle være så voldsom nervøs for det, men det er jo min lille hund....så.... hun er også kun 13 måneder pt.

  • #4   20. jun 2007 Jeg håber for hende at det ikke er ledmus så, men de kan nu sagtens udvikle det i en ung alder - min hund var kun 6 måneder gammel smiley

  • #5   20. jun 2007 ...og her er det rigtige link til artiklen om ledmus hos hund:

    (link fjernet)


  • #6   20. jun 2007 Karina:

    fik du din hund opereret, eller hvordan klarede du problemet?


  • #7   16. nov 2011 Min hund har lige fået oppereret en ledmus ud af albuen.
    Musen var svær at finde, så han skulle i en CT scanning for at finde problemet.
    Vi gav 13000kr for forundersøgelser og 12000 for operationen ... PÆNT dyrt... det er en måned siden og vi har holdt hunden i ro men han halter meget mere end før, så vi er rigtig bange for at vi har taget det forkerte valg ved at følge dyrlægens anbefaling smiley


  • #8   16. nov 2011 hov..havde ikke lige set at tråden var fra 2007... haha dumt af mig smiley

Kommentér på:
Erfaringer søges mht. ledmus

Annonce