893 visninger
|
Oprettet:
Råd søges (tand-udrivning) {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg søger lidt råd og tidligere erfaringer fra folk der har haft en hund som har fået hevet tænder ud.
LMin lille Lupe skal i morgen have fjernet hendes 4 fortænder, da hun snart er 8 mdr og de endnu ikke er faldet ud af sig selv.
Hvad fodrer jeg hende med efterfølgende? For hun vil vel ikke kunne spise tørfoder som hun normalt fkun får?
Hvor længe vil hun være påvirket mht foder og spisning?
Bør jeg bede om smertestillende?
Noget jeg bør være ekstra opmærksom på?
erfaringer er meget velkomne, da jeg er godt nervøs
Pft.
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 733
Ellers synes jeg at du skal tale med dyrlægen om det i morgen...
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.186
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 93 Svar: 840
Min dyrlæge og jeg taler desværre ikke samme sprog, så det er begrænset hvor meget jeg kan spørge ham om
okt 2007
Jeg TROR ikke at smertestillende er nødvendigt efter mælketænder... Nu har jeg selv gennemgået operationer i munden incl knogletransplantation og kan fortælle at det faktisk ikke er ret smertefuldt... Efter den største omgang var jeg på pamol i 4 dage tror jeg, som eneste smertestillende... Hellere opereres igen end at få bøjle på igen
aug 2005
Bianca, jeg stoler 100% på at han kan sit kram og handler efter bedste og fornuftigste evne
okt 2007
Det er godt at du stoler på ham, ellers havde jeg bedt dig finde en anden ...
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.833
Min lille Pomeranian Quina fik fjernet 13 mælketænder på en gang. Og hun sov resten af bedøvelsen af på hjemturen fra dyrlægen, og var derefter klar til både at spise tørfoder, gnave ben og tæve vores Schæfer som hun plejer. Så ingen grund til bekymring.
aug 2005
Marietta, godt at høre... tak fordi du delte din erfaring med mig, det glæder mig og det håber jeg så også Lupe vil gøre
Bianca præcis, det er derfor de vil gøre det på en gang.
aug 2005
Råd søges (tand-udrivning)