{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Chihuahua spørgsmål... {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen:)

Jeg er den heldige ejer af en Chihuahua og overvejer at få en mere, jeg kunne godt tænke mig en tæve - dels for at prøve en af andet køn og så kunne det være rigtig sjovt at prøve at få hvalpe måske.

Hvad synes I om at have to hunde?

Jeg er lidt nervøs for at ham jeg har nu bliver jaloux og at jeg måske kommer til at have en yngling og kommer til at gøre forskel.

Og hvordan har kønnene det med hinanden? Er det bedst med to hanner, to tæver eller blandet?

Jeg har også erfaret at mange tæver er nervøse og
meget anderledes fra min hund, og sådan en har jeg ikke lyst til at have.
Har jeg bare mødt nogle "dårlige" hunde, eller er det generalt sådan med tæver?
Kan pelsen også have noget med sindet at gøre, altså kort- og langhåret?

Der udover kunne jeg godt tænke mig nogle forslag til nogle navne? Jeg kunne godt tænke mig at det ligger lidt op af Zaki, som min hund hedder..

Takker på forhånd for hjælpen:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua spørgsmål...
  • #1   14. jun 2007 Jeg synes det er en god idé at have to hunde - vil gerne have det selv, ...
    For to hunde kan holde hinanden med selvskab hvis du ikke lige har tid, og som oftes synes jeg ikke jeg har hørt om nogle problemer med dette..

Synes det er en god idé at få en tæve hvis du har en han, du skal bare huske det med løbetid - højløb (der skal hannen jo helst væk indtil den er gammel nok)
    Osv..

men synes det er noget du skal prøve smiley

Og det med jalousi , det sker da at en hun bliver jaloux, men chancen for det er vist meget lille:)

• #2   14. jun 2007 Det er vidunderligt at have 2 hunde sammen, det giver sådan nogle glade hunde. Jeg tror det må være svært kun at ha en enkelt hund, da man hele tiden skal være aktivere den. Det går noget nemmere når man har flere, selvfølgelig skal man stadig lege, træne og lufte den, men på en lidt anden måde.
    Angående kønnet, så kan du sagtens ha 2 hanner sammen, eller en han og en tæve. 2 tæver er dog ret svært, det kan godt gå galt. Men det problem får du jo ikke. Angående med navnet så er Zenia et fedt navn.

Kommentér på:
Chihuahua spørgsmål...

Annonce