{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

Dårlig pga varmen ?? {{forumTopicSubject}}

Ja som skrevet tror jeg helt bestemt at det er pga varmen at Naja er dårlig :o(
Hun har tynd mave og har kastet op en enkelt gang..

Da vi spiste aftensmad sad hun ved siden af mig og pludselig lettede hun måzen lidt og tissede en ordenlig sø på gulvet.. Og nej hun fik ikke skældt ud pga hun jo ikke kunne gøre for det..

Lige nu ligger hun og sover men hold da op en dag..
Det er sidste gang til hundetræning imorgen og aflsutningen holdes næste lørdag MEN er min hund ikke frisk imorgen så er der nul hundetræning for den unge dame.. vil ikke udsætte hende for det..

Mit spørgsmål til dig/jer er :

Er jeres hunde også præget af varmen ?
Og hvad gør du / i for at køle dem lidt ned ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig pga varmen ??
  • #1   9. jun 2007 Ja det er de, men mest Gizmo hans tarmsygdom er gået i udbrud pga varmen så vi er konstant ude og han æder græs hele tiden, jeg prøver bare at holde ham nogenlunde kold.. og få en masse væske i sig..

• #2   9. jun 2007 Naja kan heller ikke de lange ture... ned og tisse og så hjem igen..
    Hvis hun skal med til hundetræning imorgen så er jeg godt nok glad for at vores træning ligger fra 8.30 til 9.30 *S*

• #3   9. jun 2007 Ja vores er også præget af varmen... de drikker mere og er total dovne og kan også finde på at kaste op, men kun hvis de drikker koldt vand for hurtigt... Vi Bruser dem over 2 -3 gange om dagen med en kold vandslange eller også køre vi til vandet med dem... Vi lufter dem heller ikke meget i løbet af dagen først her til aften vi går en lang tur...

Nå jo holder dem inde døre det meste af dagen da her er køliger, elles er der skygge det meste af dagen i hundegården, men lige så snart der er den mindste smule sol kommer de ind... hvis de altså ikke allerede er inde... smiley

• #4   9. jun 2007 ja de er vores laver så lidt som muligt troede ikke vores kunne være sååå dovne men jo, vi putter isterninger i deres vand, og har en stor balje i haven med koldt vand og isterninger som som lille i sær putter poterne i en gang i mellem, ellers ind under bruseren..

• #5   9. jun 2007 Ja begge mine døjer rigtig meget med varmen, og der skal virkelig meget til før Felix er sløv....men det er han nu.

De kan ikke holde ud at gå vores sædvanlige lange ture, så de er kortet godt ned, de lunter afsted i slow motion og gider intet.

Lige nu ligger de totalt fladet ud på gulvet...

Simpson havde det meget varmt tidligere, så jeg dyppede hans poter i lidt vand, så han kunne blive kølet lidt ned og det hjalp.

• #6   9. jun 2007 Ja de er vist alle plaget af varmen på samme måde som vi er og nogle værre. Tyson får det bare for varmt, holder sig i skyggen og spiser mindre end ellers. Stiff har det på samme måde, men da hun har en underuld i modsætning til Tyson har hun det varmere og døjer så også mere med varmen. Hun drikker heldigvis masser af vand og er god til at holde sig i skyggen, men ellers er der intet at mærke på dem. De tumler stadig gerne, men har "lært" af holde sig i ro og få lidt søvn på det tidspunkt af dagen, hvor solen står højest. Så er der dømt siesta =)

• #7   9. jun 2007 Rart og høre at jeg ikke er den eneste der har en hund der ikke kan klare varmen...
    Tror pga hun kastede op var fordi hun slugte vand da hun var ude og bade.. men er ikke sikker..

• #8   9. jun 2007 Hej Tina

Luna er ikke skidt tilpas, men hun har sovet hele dagen. Den her varme er altså også træls..

Stakkels bette Naja pus... Jeg håber hun får det godt snart igen.

• #9   9. jun 2007 Fie er ikke skidt på den måde, men kan godt se hun kæmper med varmen pt. , så hun fik en lille skyller på maven tidligere idag med bruseren

• #10   9. jun 2007 Heeeeeei søde Jeanette
    Tro mig jeg blev herre bange da hun gjore det stunt det.. vidste godt at det med tynd mave kunne være pga varmen men det med at hun sådan kastede op var straks værre..
    Så jo jeg håber snart at min bette pige er frisk igen..

forresten.. gæt hvem der ligner en lille kogt krebs :-s

• #11   9. jun 2007 Rene :

Vi tog Naja med til noget som hedder Bramslev Bakker og det var der hun blev dårlig.. så straks frem med vandet til hende og ind i skyggen med hende...

• #12   9. jun 2007 My ding ding dong :
    Årh bette vaps da...
    Forresten viste sønnen det klip hvor han vælter dig omkuld.. han grinte som en flækket træsko *G*

• #13   9. jun 2007 Tina

Ja det er ikke rart når de er sløje smiley

God bedring med hende *S*

• #14   9. jun 2007 Takker Rene..ss..
    Og nej det er ikke rart når de er dårlige.. øv øv..

• #15   9. jun 2007 Aj Tina.. din stakkel..

Har du noget aloe vera? Det er kanon mod skoldninger.. Tro mig, jeg er ekspert på området *loooool*

• #16   9. jun 2007 Vores "sorte pelsfrakke" har det også dårligt i varmen. Man mærker slet ikke at man har hund for tiden.

Købte i går et børnesoppebassin til hende, hvilket var et rigtigt godt køb. Hun tilbragte hele eftermiddagen i går med bare at STÅ i det.... Ikke noget leg... bare STÅ og afkøle... Tungen hang ikke ud af munden mere:-)

-Mine forældres hund er ikke så god til hhverken at lægge sig i skyggen, eller at drikke, selvom det er så varmt - men han ELSKER at få vandmelon. -som jo stort set kun indeholder vand - ellers er der jo isterninger og frosne marvben som man kan give hunden for at afkøle lidt..

Kommentér på:
Dårlig pga varmen ??

Annonce