Fik skræmt livet af Fellow idag :-( {{forumTopicSubject}}
Øv hvor træls - vi skulle ud til min hest her til aften og plejer somregl at have hundene med, men pga varmen synes jeg ikke de skulle sidde i bilen og valgte at lade dem blive hjemme.
Kim (kæresten) stod inde i huset og gjorde sig klar og jeg havde lige givet dem alle tre en kiks hver og var gået ud til bilen, og Fellow står i gangen med røven/ryggen til døren og spiser sin kiks.
Da jeg kommer ud har jeg glemt mit vand og vil går ind (jeg åbner nok døren lidt rigeligt voldsomt) og det passer med at naboens lille dreng sætter i et kæmpe hyl - hunden bliver møgforskrækket og tager flugten ned igennem huset og vil overhovedet ikke nærme sig gangen igen.
Han er normalt ikke sådan at skræmme, så med lidt overtalelse fik jeg lokket ham ud og kigge ud af døren så han kunne se at der ikke var noget at være bange for..
Jeg har meget dårlig samvittighed fordi jeg føler det er min skyld - stakkels vovse
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.149
jun 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 9
Der er folk med virkelig seriøse problemer herinde og så skal vi belastes med sådan noget pjat.
Skam dig.
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.715
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
jeg bliver stødt over din formulering
der kommer ikke noget konstruktivt ud af at skrive så nedladne overfor folk og deres problemer
shame on you
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
hold da op, her må man da dele alle oplevelser! Fra oplevelser omkring hverdagen til seriøse hundeproblemer. Som Rilou siger kan du da bare smutte hvis ikke du synes det er relevant indenfor det DU mener er interessant!
Heidi
Puha, men det er jo det der sker! Mine hunde render til tider også ind foran mig i sidste sekund og får en str. 37 over poten
Fik skræmt livet af Fellow idag :-(