1.008 visninger
|
Oprettet:
Frontline Combo og Program vet??? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Da min hund døjer med et ekstremt problem med lopper, er jeg gået totalt ind på at få skidtet udryddet.
Min hund har fået en pille (program vet) i fredags og idag har jeg skiftet samtlige tæpper og pudder ud og vasket dem.
Mit spørgsmål er om jeg må give en frontline combo pipette og en capstar vet idag (søndag) nu når han har fået den pille i fredags???
Jeg kan ikke læse nogle steder, hverken på nettet eller indlægsseddelerne at program vet og frontline ikke må kombineres, men jeg ville lige høre ad.
Vh.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.131
Det er mange år siden det holdt op med at virke her.
Det burde være fint med Capstar - er det ikke det, så få et middel på recept.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.856
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Program vet forebygger kun nye angreb 1 måned fra indgivelse. Tænk det som om alle voksne lopper der bider på hunden bliver sterile.
Men alle nulevende voksne lopper kan stadig leve og bide, alle æg der ligger i omgivelserne samt larver der klækker de næste måneder ( lagt før du gav program vet) vil klække og bide. Og først der bliver de igen sterile. Og altså kun hvis du forsætter med at give program hver måned.
Så du SKAL bruge noget der dræber levende voksne lopper sammen med program!
Det er feks Frontline combo (virker 1 måned) eller capstar (virker 24timer).
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.131
Det er et møgmiddel at bruge.
Find noget andet og spørg en dyrlæge om eventuelle uheldige interaktioner.
Capstar og ProgramVet er i øvrigt designet til at virke sammen, men på to fronter. En forebyggende og en hurtigtvirkende.
At lægge endnu et produkt på kan være overkill og ihvertfald brug af meget gift på en gang...
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.540
Frontline Combo og Program vet???