{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frontline combo vet
  • #1   17. okt 2014 Det kan hun godt. Det er samme produkt bare med forskellig dosering

• #2   17. okt 2014 Okay tak
    Hvad dosering tror du hun skal have?

• #3   17. okt 2014 Frontline er ikke ret godt til lopper .Lopperne er blevet emmune over for frontline
    Det virker ikke her smiley

• #4   17. okt 2014 Hvad anbefaler du så at bruge?

• #5   17. okt 2014 Jeg bruger enten Bayvantik eller Advantage Hun skal altid ha efter vægt Men husk at hvis der er lopper, skal hele hytten gøres grundig rent ,og vaskes tæpper smiley

• #6   17. okt 2014 Vi fik hende hjem igår, og hun har i hvert fald lopper, de kravler, alle tæpper dyner osv, er i vaskemaskinen nu, begge hunde har fået bad og loppemiddel, også skal der bare gøres rent i hele hytten smiley

• #7   17. okt 2014 Rigtig godt Så håber vi de forsvinder De møg lopper smiley

• #8   17. okt 2014 Hej solbrinken. Frontline må ikke bruges på en hund hvis det er til katte.står på indlægssedlen..her virker frontline heller ikke...jeg bruger bayvantic efter hvad kilo hunden vejer...jeg kan læse at du har givet bad og så loppemiddel,du må ikke bade en hund før og efter at du har givet midlet i nakken , hundens fedtlag er væk og midlet virker ikke optimalt...for at få bund i lopperne skal du først støvsuge grundigt,smide støvsugerposen helt ud,gå i matas og køb trinol 810,det sprøjter du alle vegne hvor din hund har været,tæpper dyner alt skal vaskes på minimum 60 grader.. Trinol kan du også bruge i sofa og hundekurv,men husk midlet er giftigt,så mit råd er..sprøjt hele hytten og gå en meget lang tur så trinol kan dampe af. .og øv hvor er det synd at i allerede skal have lopper når i lige har fået hvalp hjem... smiley

• #9   17. okt 2014 Bare husk ikke at bruge bayvantic i nærheden af katte. Det er utrolig giftig. Dyrlægen har fortalt at produkterne fra frontline og advantage er det samme til både hund og kat. Kun dosis er forskellig mens bayvantic er dødelig for katte

• #10   17. okt 2014 smiley Gitte det har min dyrlæge også fortalt mig,men hvis man kigger i indlægssedlen ,så står der at man ikke må bruge frontline hund,hvis det er til kat og omvendt..og det retter jeg mig efter,tager ingen chancer med de lopper og flåter

• #11   18. okt 2014 Annette!
    Tak for rådet!
    Holder mig bare til frontline til hunde og giver det til katte væk!
    - det er rigtig træls, men den har haft lopper med sig da fik hende desværre

• #12   18. okt 2014 Håber lopperne forsvinder med frontline,jeg har dårlig erfaring med frontline desværre...pøj pøj med de uønskede husdyr smiley

• #13   18. okt 2014 Hmm okay og tak!
    Hvad har du bedst erfaring med. ;-)?

• #14   18. okt 2014 Jeg bruger bayvantic til min hund,det er det jeg synes virker bedst....jeg HAR brugt frontline og da havde sally som min hund hedder pludselig lopper og da jeg bor i en skov med masser af rådyr-=flåter og ræve og mårhunde,så er bayvantic det bedste til sally,men prøv dig frem og så finder du pludseligt et middel som er godt til din hund,der er masser af midler mod lopper og flåter...jeg har hørt fra en hvor jeg bor,at man kan få en utøjs sprøjte til hunden og næste gang jeger hos dyrlægen vil jeg tjekke det mere ud,for det kender jeg ikke..men Googl dig frem eller når/hvis du skal begynde til træning med din hvalp,spørg andre hvad de bruger ,det er sådan jeg selv gør... smiley

• #15   18. okt 2014 Hvis der er lopper i huset så giv Capstar til hund (og kat hvis der er sådan én). 85% af alle levende lopper på dyrene dør inden for et kvarter efter indgift og resten efterfølgende.
    Det holder i 2-3 dage. Det kan købes i håndkøb på apoteket.

Derudover så giver du Advantage i nakken. Det slår levende lopper ihjel når det kicker ind (indtil det virker så virker Capstaren) og det forhindrer lopperne i at formere sig. Virkningen holder i 8 uger (mener jeg).
    Det kan købes på apoteket i håndkøb. De vil prøve at sælge dig Frontline på trods af at det ikke virker.

Hele huset rengøres og alle revner og sprækker sprøjtes med Trinol 810 (købes i Matas).
    Har du kat skal du ikke sprøjte for voldsomt hvor de sover.
    Trinol dræber alle koldblodede dyr. Inkl. fluer, myg og edderkopper :o) Det holder i omkring 7 uger.
    Husk at loppeæg kan ligge i 5+ år i revner og sprækker og gulvtæpper etc. for først at klække når de rette forhold er til stede.

Ovenstående regime virker som regel meget hurtigt og effektivt.

• #16   18. okt 2014 Tak for nogle super fine råd!

Capstar er det noget der skal sprøjtes på hunden eller?
    Skal capstar så gives igen efter 2-3dage??

• #18   18. okt 2014 Capstar er tabletter. De gives som kur (læs på pakken) og de gives fordi de virker med det samme hvor det jo tager lidt inden pipetterne (Advantage etc.) virker optimalt.

• #19   18. okt 2014 Okay tak, så det må altså godt gives sammen med en loppekur som sprøjtes i nakken?

• #20   18. okt 2014 Jep.

Kommentér på:
Frontline combo vet

Annonce