Frontline Combo?? {{forumTopicSubject}}
Nu bliver jeg da helt bekymret efter at have læst at Frontline ikke fungerer som det skal...
Jeg har lige behandlet min hvalp med Frontline Combo (i søndags)... Har valgt combo pga vi bor på landet og flåter derfor også gerne skal bekæmpes. Jeg synes ikke, han klør sig særlig meget, men jeg behandler også konsekvent hver 4. uge og vi har ikke andre dyr.
Men hvis midlet slet ikke hjælper, er der jo ikke nogen grund til at behandle ham med det...
Hvordan er erfaringerne med Bayvantic's combobehandling? Og hvornår må jeg behandle igen med et andet middel?
Vil min lille dreng det bedste, så vil ikke risikere at overdosere, da det jo er en form for gift man hælder på huden af dem, men samtidig vil jeg gerne undgå lopperne og flåterne...
MVH og på forhånd tak
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
Og jeg behandler KUN hvis de rent faktisk får
Lopper
Dvs jeg behandler ikke forebyggende
Magoo har aldrig fået noget og link har fået frontline combo 2 gange
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 160 Svar: 2.149
Nogle lopper kan ikke tåle det og andre kan godt.. Du kan sagtens fortsætte med Frontline, det er jo ikke fordi det er et disideret dårligt produkt.. Det HAR jo virket på alle lopper.. Du kan bare ikke blive fortvivlet hvis det pludselig ikke virker mere..
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 41
Vil bare gerne være sikker på det virker, ellers er der jo ingen grund til at hælde det på ham og slet ikke, hvis der er et andet middel, som helt sikkert virker
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.560
7-9-13 har Taiko aldrig slæbt noget med hjem
På trods af vi er i skov, på stranden, havnen, træningspladser osv., flere gange om ugen
jun 2012
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.786
Jeg er udemærket tilfreds, og det skal måske lige nævnes, at jeg bor midt i en skov.
jun 2012
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Min gamle Golden fik også FrontLine Combo, da han havde loppeallergi - og det fungerede fortræffeligt. Han fik det så året rundt, da det var vigtigt, at han ikke fik lopper under nogen omstændigheder.
Frontline Combo??