{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Frontline Combo?? {{forumTopicSubject}}

Nu bliver jeg da helt bekymret efter at have læst at Frontline ikke fungerer som det skal...

Jeg har lige behandlet min hvalp med Frontline Combo (i søndags)... Har valgt combo pga vi bor på landet og flåter derfor også gerne skal bekæmpes. Jeg synes ikke, han klør sig særlig meget, men jeg behandler også konsekvent hver 4. uge og vi har ikke andre dyr.

Men hvis midlet slet ikke hjælper, er der jo ikke nogen grund til at behandle ham med det...

Hvordan er erfaringerne med Bayvantic's combobehandling? Og hvornår må jeg behandle igen med et andet middel?

Vil min lille dreng det bedste, så vil ikke risikere at overdosere, da det jo er en form for gift man hælder på huden af dem, men samtidig vil jeg gerne undgå lopperne og flåterne...

MVH og på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frontline Combo??
  • #1   21. aug 2012 Mine hunde kommer i både skov og på landet
    Og jeg behandler KUN hvis de rent faktisk får
    Lopper
    Dvs jeg behandler ikke forebyggende
    Magoo har aldrig fået noget og link har fået frontline combo 2 gange

• #2   21. aug 2012 Frontline er ikke et NO-GO absolut.. Det kan fungere for nogle.. Det kommer an på den loppe art I kæmper med.. Og det er ikke noget du kan se på selve loppen smiley

Nogle lopper kan ikke tåle det og andre kan godt.. Du kan sagtens fortsætte med Frontline, det er jo ikke fordi det er et disideret dårligt produkt.. Det HAR jo virket på alle lopper.. Du kan bare ikke blive fortvivlet hvis det pludselig ikke virker mere..

• #3   21. aug 2012 Er blevet anbefalet at behandle forebyggende hver 4. uge, da han har en stor pels og vi meget snart har en nyfødt i huset...
    Vil bare gerne være sikker på det virker, ellers er der jo ingen grund til at hælde det på ham og slet ikke, hvis der er et andet middel, som helt sikkert virker smiley

• #4   21. aug 2012 Jeg gør som Ditte , behandler kun hvis vi har lopper i huset ..

7-9-13 har Taiko aldrig slæbt noget med hjem smiley
    På trods af vi er i skov, på stranden, havnen, træningspladser osv., flere gange om ugen smiley

• #5   21. aug 2012 Jeg bruger Advantage og er super glad for at bruge det.. Det er dog KUN mod lopper.. Ikke alle de andre dyr, men for os er det også kun lopperne der er problemet smiley

• #6   21. aug 2012 Jeg har næstren lige brugt frontline, uden effekt.. Hvornår må jeg give et andet mærke? Efter 4 uger?

• #7   21. aug 2012 Mine hunde er henholdvis 3 og 6 år og jeg altid brugt Frontline Combo.
    Jeg er udemærket tilfreds, og det skal måske lige nævnes, at jeg bor midt i en skov.

• #8   21. aug 2012 Inge, det kommer an på hvilken loppe art der er der hvor du bor smiley Det kan godt være det virker hos dig, men ingen effekt har hos TS, som sagt, det kommer an på loppe arten smiley

• #9   22. aug 2012 Jeg har altid brugt FrontLine Combo til Cody, og det har virket upåklageligt. Han har aldrig haft lopper og kun ganske få flåter. Jeg anvender det i forebyggende i sommerhalvåret - om vinteren bruger jeg det ikke.

Min gamle Golden fik også FrontLine Combo, da han havde loppeallergi - og det fungerede fortræffeligt. Han fik det så året rundt, da det var vigtigt, at han ikke fik lopper under nogen omstændigheder.

Kommentér på:
Frontline Combo??

Annonce