{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IPO / PH / K9 træning ( for/ imod)
  • #2   22. maj 2007 jeg ville ikke være fgurant ved en bullmastiff...

ellers synes jeg ikke der er ulemper ved bidearbejde, bare vedkommende ved hvad de laver..
    fordelen er kanonstyring over hunden.

• #3   22. maj 2007 Jeg ved ikek hvad det er for nogle trænnings metoder *g*

Jeg trænnede ved DCH, men måtte pga tidsmangel midlertidlig stoppe, regner med at starte igen til august

• #4   22. maj 2007 forsvarsarbejde idag, kører på byttedrift... så det er sjovt for hunden, dog er det ikke alle hunde der gider, og så skal man lade være, for så får hunden ingenting ud af det ..... jeg elsker et godt stykke forsvarsarbejde, men det kræver god lydighed af hunden... jeg er for forsvarsarb. så jeg kan kun sige der er fordele... hunden lærer at slippe på kommando, du lærer at selvom det er meget sjovt, at hunden ikke må noget før du siger til...i en situation der har kørt hunden op.... hunden lærer også at når figurant står stille skal de slippe af sig selv....

• #6   22. maj 2007 Jeg har stambog på tøsen (dkk)

Vil det være dumt at træne en "let antændelig" hund ?
    træner pt. dch-A program og agility med hende

• #9   22. maj 2007 Alex- min hundemento har en dobertæve som er meget driftig og tændt... jo mere hun svigter træningen jo mindre styr har hun på hende.. ej, hun har styr på hende men træningen er god for hende..
    hun hader alle andre hunde men er tændt på træningsbanen og ser kun sin ejer, giver det mening

• #11   22. maj 2007 Mette : Jeps det giver mening... Det er præcis som med min...
    Jeg mener ville det være dumt at begynde på bidearbejde, hvis hun er lidt hys ?

• #12   22. maj 2007 alex- hvis man har styr over det tror jeg ikke det skader....tværtimod.. det er godt samarbejde

Kommentér på:
IPO / PH / K9 træning ( for/ imod)

Annonce