Tynd mave op til fødsel ( HUND ) 2 Tynd mave op til fødsel ( HUND ) 2
Efterfølger til dette :
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=74165
Anna har været på skånekost idag - vi sprang aftensmaden over igår - for at rense ud...
Og fra idag har den så stået på A38, -
Jeg er igang med at koge ris og kylling - til de næste par dage -
Men skal lige høre om noget - efter at have kogt kyllingen har jeg jo vandet derfra - og det valgte jeg at koge risene i det vand...
Er det ok i forhold til skåne elementet i det - ?
Ik noget problem hvis det ik er - har 4 andre der GERNE spiser dem - griner -
Nogen der ved noget om dette ?
Maven er allerede bedre idag - Sprøjte syndromet er faldet til ro - men helt ok er det ikke endnu -
Takker for alle jeres råd igår - ss -
Fik ik ringet til dyrlægen idag - sov først 4.30 imorges - da hun har været ude ca hver halve time indtil da - Så nåede ik at få fat i dyrlægen i ringe tiden - da jeg gik DØD kl 5.00... Og 6 timer frem -
SÅ dyrlægen må der ringes til imorgen - Men kan også se at vi er på retet spor - ss -
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Det er rent hundekøkken i disse dage - Alle får forskellig kost af forskellige årsager - griner - og der står skåle med diverse i over hele køkkenet -
Men sådan er det - bare hundene har det godt - det er det der tæller... smiler...
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Friske griseører - netop skåret af grisen hps slagteren - er det STRENGT forbudt for en hund på skånekost - ?
Ja undskyld mig alle mine "?" - men har ik haft en hund på skåne før
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
ALT andet end skånekost er forbudt, når man er drægtig og tynd mave.
Jeg har STOR succes med at få styr på tynd mave med flg. menu :
Kogte ris, blandet med torskerogn fra dåse og A38 - hertil serveres kogt koldt vand.
Skålene skoldes i kogende vand inden maden/vand hældes i HVER gang. HUSK at skifte vand OFTE, da det kan være en ren bakteriebombe.
Denne proces følges til afføringen begynder at blive kunne holde pølsefacon, så blander jeg tørfoder i et par dage. Når alt se ud som det skal så går du over til alm. foder igen.
MEN - når hun er så tæt på termin, vil det nok være klogt lige at få talt med en dyrlæge. Her hvor jeg bor har vi en dyrlægevagt - som man altid kan ringe til døgnet rundt.
Held og lykke med det kommende kuld...
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
Var lige ovre og kigge på Anna - hvor ER hun dog sød :o)
Jeg ser lige at hun har fået en p-sprøjte i december - undskyld mig, men undersøgte din dyrlæge ikke Anna inden hun fik spøjten ??? Jeg mener, dyrlægen burde da have mærket/opdaget hun er drægtig.... !!!
Det der slår mig er, om sådan en p-sprøjte kan være skadelig for fostrene ??? Det er jo en hormonel behandling.... Se at få ringet til din dyrlæge.
Smydi
Tynd mave op til fødsel ( HUND ) 2