Berner sennen hunde

Berner sennen hunde

Medlemmer: 248
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.924 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tynd mave Tynd mave

Vores Berner Eya er 1 år og 3mdr.... Hun har krudt i røven må man sige, men falder dog mere og mere til ro med tiden. Hun er meget opkørt når der kommer gæster, hun springer rundt og hopper op osv, dette er dog også blevet bedre jo ældre hun bliver. Jeg tror hun har let ved at blive stresset. Da hun var mindre og vi havde mange gæster på en gang præsterede hun at skide i gangen 6 gange på en aften!!!! Hun er ellers renlig, men når hun bliver så opkørt kan hun åbenbart ikke holde på det. Dette skete da hun var noget mindre.
Nu her har vi et problem der hedder tynd mave KONSTANT! Hun har ofte tynd mave, og det kommer altid til aften... Det sker nærmest i hvert fald en gang eller to i måneden hvor hun har tynd mave og skider indenfor om natten. Vi er nu begyndt at sove med åben dør ind til soveværelset, og med det samme hun begynder at rykke på sig eller gå rundt står jeg op og lukker hende ud, og ganske rigtigt skal hun ud og skide. Jeg kan ikke forstå hun ikke kan holde sig!!! Det er ikke altid det er pga tyndmave hun skal ud, hun har før lagt en helt alm lort i gangen om natten på trods af, at hun er ude og blive luftet lige inden vi går i seng!!!! Så kan jeg stå op for at gå på toilettet nogle timer senere, og så ligger der ellers en hilsen i gangen! Hun gør ikke sådan noget om dagen overhovedet, hun tisser aldrig indenfor heller ikke om natten.... Nogen forslag til hvad der kan gøres og hvad hulen der sker for hende???
Vi aktiverer hende meget, går tur med hende, leger med hende og hun er en rigtig glad og frisk hund. Hun elsker at lege med andre hunde og det får hun ofte lov til. Hun er meget social og virker absolut ikke stresset eller utilpas til hverdag.......

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd mave
  • #1   1. aug 2010 Hej klaus..har en bl..der er også kørte meget højt især når vi var til træning og der kom gæster,begyndte at give ham aftensmad,når han havde været ude på den sidste tur,så der var ro på efter han havde spist,fik lidt A 38 i maden hver dag og har fået tømt analkirtler,men nu har han den fineste mave og skider kun 2 gange dagligt,og kan samles op i en pose smiley

• #2   1. aug 2010 Vi overmotionere ikke.... vi gåe en tur på 3km et par gange i ugen, eller lige når der er tid, det skifter meget.Når vi leger er er det med tov eller bold og det er bare i ca ti minuter af gangen, mere gider hun ikke/kan hun ikke holde til. Hun ligger meget af dagen og sover ellers, det er ikke fordi hun farer rundt og ikke kan finde ro overhovedet. Hun bliver helt vild når vi finder gå-snoren frem, hun elsker at gå tur og hun hopper også automatisk bag i bilen hvis vi skal nogen steder for hun elsker også at køre:)
    Vi føler ikke hun virker nervøs eller stresset til hverdag. Hun bliver kun lidt vild når der kommer gæster, så futter hun rundt om dem og løber lidt frem og tilbage i et par minutter for at få opmærksomhed hvorefter hun falder til ro igen. Så tror ikke hun er mere "vild" end så mange andre hunde på hendes alder.
    Jeg hælder måske lidt til en sart mave..... Der kan godt gå 14 dage hvor der ikke er noget galt overhovedet, men synes dog stadig hun skider meget, og vi vejer hendes mad op og hun får ikke mere end hun skal have. Vi giver hende heller ikke rester og hvis hun lige får lidt er det kartofler og lidt magert kød osv. Aldrig fede ting man skulle have mistanke til at rode rundt i systemet på hende.
    Tror jeg vil prøve en periode på 1 måned med a38 hver dag og se hvordan det lige arter sig. Vi har selv en lille ny på vej her til september, så det ville være rart hvis tingene sådan nogenlunde kunne falde på plads snart....

• #3   4. aug 2010 Klaus Berenere er meget forskellige og feks Bartley's linier som er mest tyske er meget aktive, så han skal bestemt gås med hver dag og meget lange ture ellers er helvede løs. Hans hofter og albuer har bestemt ikke taget skade A hofter og 0 i albuer og fri i OCD.
    Men han var meget ramt af orm som hvalp og fik A38 hver dag (det har jeg altid brugt) vi måtte også ud med ham hver nat og HELE tiden, pga ormene. Vi fik advide at vi godt kunne ende med en hund med meget sart mave, men nej det gjorde vi ikke. Så Prøv A38 det skader ikke og har hjulpet vores hunde meget igennem tiden. Bartley får i dag både rå okseben uden problemer.
    Jeg håber det lykkes for jer og få styr på hendes mave, for det duer jo ikke at I skal op både med hende og den lille ny ;o)
    I øvrigt Bartley er også sådan når der kommer gæster

Kommentér på:
Tynd mave

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce