Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.068 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

tynd mave? tynd mave?

Hej alle sammen smiley

Jeg har lige et spørgsmål.

Jeg er nyopstartet med barf til min hund.

Hun har en sart mave, så har lavet en meget stille og rolig indkørsels fra tørfodre til barf. over 1uge.

hun har nu været på barf i 3uger.
Efter 4dage på barf fik hun meget tynd mave, jeg fastede hende en dag, også to dage med ris og rå kylling, også startede jeg stille op igen, men efter 3 dage var maven helt tosset igen.

nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at hjælpe hende?

det var så slemt i nat at hun vækkede mig 3 gange fordi hun skal ud smiley min lille pige smiley

håber der er nogle der har b´nogle gode råd?

kh freja og rikke.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tynd mave?
  • #1   8. nov 2010 hvilken slags mad fik hun på Barf??

• #2   8. nov 2010 hun får kallun,indmad,fedt, kød, ben, brusk, fra okse og fjerkræ smiley også grønsags blandig fra El-kama.

• #5   8. nov 2010 så meget fedt er der ikke i så jeg tror det kan gør det. men kan jo være.

ved det ikke er kallun der giver hende tynd mave, jeg opstartede hende på ren kallun uden problemer, problemerne kom først da jeg gik over på den "færdig blading" af det jeg tidligere skrev smiley

• #7   9. nov 2010 Få fat i nogle griseben. De er fantastiske til at gøre maven hård. Bare sådan en gang ribben eller lignende... Det virker super på min og han er også rigtig sart i maven og har tit tynd mave. Så for os er det bare det bedste middel. umiddelbart ville jeg også forslå dig at prøve at køre rene produkter i stedet for de sammensatte færdigpakker som du beskriver. Det er lidt lettere at finde præcis de typer kød din hund kører bedst på, selvfølgelig stadig med variation...

Håber det hjælper... smiley

• #8   9. nov 2010 Jeg har råfodret i næsten 1½ år og har hart store problemer med tynd mave , jeg har så sammen med en veninde der også råfoder og har samme race som mig , fundet ud af hvor der i mit tilfælde gik gallt , jeg stoppede med at bruge kød der indholdte meget blod , som , oksekød , hest , hjort , rensdyr kød , det var disse produkter der gav min tyndmave efter jeg holder igen eller undgår disse produter er problemt løst , og zoo lock kan gives hvergang de får mad i en periode kan også give ro på mavn .

Ben og brusk hverdag eller hveranden dag er også noget der hjælper.

Jeg bruger kun oksekød som jeg køber i dagligvare butikker og jeg bruger kalve/svinekød sammen med de andre produkter det har hjulpet på mine hunde.

Godbedring til din hund

Birgit O

• #9   10. nov 2010 mange tak for jeres råd alle sammen. jeg vil forsøge mig med jeres råd og se hvad der sker.

lige nu prøver vi loppefrøskaller smiley

mange tak igen smiley

knuz rikke og freja smiley

Kommentér på:
tynd mave?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce