855 visninger
|
Oprettet:
Hundeweb labrador {{forumTopicSubject}}
hej HG
er der nogen der vil være behjælpelig at tjekke sundheden ud hos disse forældre, for at se om man skal lede videre el det er ok at købe hvalp.
mor Dk06041/2010
far DK13336/2015
det er min veninde der er på udkig efter hvalp, hunden skal være familie hund og går på jagt, men ik noget prof og heller ik konkurrence.
men er selvfølgelig interesseret i at få en sund hund, selvom det aldrig er en garanti. jeg synes ik der er meget info på faren at finde og heller så højt HD index men ved ik hvor meget det har at sige.
håber i kan være behjælpelig
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.803
åh du er en perle hvis du vil kigge på det
venter spændt
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 55 Svar: 1.042
I har kikket her : http://koebhund.dk/kb/hvalpeliste/race?raceId=1220 ??
Dan Schüsler Vestergaard i Hadsund (handler foder igennem ham) Han går bla på jagt og har også en labrador, måske han kan vejlede efter hvilke linier der egner sig bedst til jagt? (bare en tanke, og Dan er vildt rar)
Bare skriv en besked, hvis I vil have Dan s tlf nummer (vil helst ikke ligge det op i en tråd herinde)
Pøj pøj med at finde den rette hund
Dejligt med en kommende hundefamilie, der undersøger inden de står og forelsker sig i nogle lækre små hvalpe (Så kan man jo nemt falde for de forkerte)
aug 2009
jeg har sendt hende linket med denne tråd, så hun kan følge med i hvad i kommer med af info og tak for oplysning mhs til Dan, jeg skriver en pb til dig, hvis hun har brug for tlf nr, kan godt forstå du ik poster det op
aug 2009
vil du turde købe en hvalp fra disse forældre dyr?
de har for nylig mistet deres lab tæve til kræft så vil gerne ha at de har gjort arbejdet for en finde en sund hvalp, for jagthund skal de nok få vækket og trænet med hvalpen til UG
aug 2009
har prikket til hende at hun skal læse dit indlæg her, men er næsten sikker på at de tager kontakt til opdrætter efter dette og høre om de har en tæve som søger et hjem
krumme og TP, tusind tak for jeres arbejde. der sættes stor pris på det. thumps up tegn mangler her på HG
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.070
-jeg har ikke hundeweb, så det er blot baseret på det der er lagt ind her
Ang brun labbe, så skal man bare have i baghovedet at de er udstillingslinier og der er altså ret stor forskel på udstillings- og jagtlinier hos labberne.
Hundeweb labrador