{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Hundeweb labrador {{forumTopicSubject}}

hej HG
er der nogen der vil være behjælpelig at tjekke sundheden ud hos disse forældre, for at se om man skal lede videre el det er ok at købe hvalp.

mor Dk06041/2010

far DK13336/2015

det er min veninde der er på udkig efter hvalp, hunden skal være familie hund og går på jagt, men ik noget prof og heller ik konkurrence.
men er selvfølgelig interesseret i at få en sund hund, selvom det aldrig er en garanti. jeg synes ik der er meget info på faren at finde og heller så højt HD index men ved ik hvor meget det har at sige.
håber i kan være behjælpelig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeweb labrador
  • #3   29. feb 2016 så det derfor der ikke er så meget info som jeg godt kunne tænke mig.
    åh du er en perle hvis du vil kigge på det smiley
    venter spændt smiley

• #4   29. feb 2016 Jeg kikkede lige på hundeweb.. Og umiddelbart syntes jeg det ser iorden ud, men lad lige Krumme tjekke det også smiley

I har kikket her : http://koebhund.dk/kb/hvalpeliste/race?raceId=1220 ??

Dan Schüsler Vestergaard i Hadsund (handler foder igennem ham) Han går bla på jagt og har også en labrador, måske han kan vejlede efter hvilke linier der egner sig bedst til jagt? (bare en tanke, og Dan er vildt rar)

Bare skriv en besked, hvis I vil have Dan s tlf nummer (vil helst ikke ligge det op i en tråd herinde)

Pøj pøj med at finde den rette hund smiley

Dejligt med en kommende hundefamilie, der undersøger inden de står og forelsker sig i nogle lækre små hvalpe (Så kan man jo nemt falde for de forkerte)

• #5   29. feb 2016 tak TP, linket gav jeg hende her forleden, hun ville jo meget gerne have en brun lab, men vægter klart at sundheden kommer først smiley
    jeg har sendt hende linket med denne tråd, så hun kan følge med i hvad i kommer med af info og tak for oplysning mhs til Dan, jeg skriver en pb til dig, hvis hun har brug for tlf nr, kan godt forstå du ik poster det op smiley

• #8   29. feb 2016 ok krumme, kunne godt se at hun har haft en del pr bestået/ej bestået men hvordan har han kunne avle når han ikke har været udstillet? sidespring smiley
    vil du turde købe en hvalp fra disse forældre dyr?

de har for nylig mistet deres lab tæve til kræft så vil gerne ha at de har gjort arbejdet for en finde en sund hvalp, for jagthund skal de nok få vækket og trænet med hvalpen til UG smiley

• #10   29. feb 2016 aha ja så blev jeg sku det klogere selv, troede sku at de var pålagt udstilling smiley
    har prikket til hende at hun skal læse dit indlæg her, men er næsten sikker på at de tager kontakt til opdrætter efter dette og høre om de har en tæve som søger et hjem smiley
    krumme og TP, tusind tak for jeres arbejde. der sættes stor pris på det. thumps up tegn mangler her på HG smiley

• #11   1. mar 2016 Jeg er bestemt ikke markprøveekspert, men min første tanke er hvorfor der skulle så mange tilløb til for at bestå. Nu ER det vinderklasse der er tale om, så måske er kravene meget høje... men det ville jeg i hvert fald selv undersøge (hvis nu det skyldes mega dårlig vildthåndtering eller at nægter at hente noget i lidt sværere terræn e.l. kunne man vel godt blive bekymret når afkommet ønskes brugt på jagt).
    -jeg har ikke hundeweb, så det er blot baseret på det der er lagt ind her

Ang brun labbe, så skal man bare have i baghovedet at de er udstillingslinier og der er altså ret stor forskel på udstillings- og jagtlinier hos labberne.

Kommentér på:
Hundeweb labrador

Annonce