{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

Useriøse hvalpekøbere!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Har to hvalpe til salg og får en del henvendelser.
Men hvor er jeg dog TRÆT af useriøse henvendelser!!!!

"Må jeg købe den til 2000 kr?" - øh nej, prisen er som den er!
"Jeg skal lige snakke med min bedre halvdel"(og man høre ik fra dem igen) - gør dog det INDEN du kontakter mig!!!
"Vil du sende billeder" jeg sender billeder "de er godt nok søde, øv at jeg ikke har pengene nu" - så la da vær med at spørg om billeder!

ej hvor bruger man meget tid på at skrive/snakke med mennesker der i bund og grund ik er interesseret!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse hvalpekøbere!!!!!!
  • #1   30. sep 2013 jamen de er interesserede, men prøver at få os ned i pris, det der med kan den blive lidt billigere får jeg tit.....har også hvalpe i øjeblikket.....har du også fået den der med at afdrage den? smiley

• #2   30. sep 2013 Jeg fik den der med afdrag og også nedslag i pris - nej tak moster smiley

• #3   30. sep 2013 Altså mine hvalpe er 6 uger nu og bliver først solgt når de er 10 uger. Så har sagt man kan dele betalingen i 2 smiley
    Men det SKAL betales inden hunden bliver hentet ved mig. Går sgu ik med til de kan afdrage det næste halve år smiley Haha

• #4   30. sep 2013 I tilbyder begge små bedårende hvalpe (appellerer til drømmende "unge" piger) til en forholdsvis lav pris, uden stamtavler og TS tilbyder endda afbetaling i hendes annonce - så får man altså hvad man beder om.....

Markedet for tavleløse hvalpe er overfyldt, det ved folk - så de underbyder... Og håber på at i vil sige, jamen du kan da få den for et eller andet latterligt lavt beløb.

Men trist er det...

• #5   30. sep 2013 TS; Måske det var meget relevant at få PL-resultaterne på forældrene med i annoncen? ^^
    Det kan måske tiltrække nogen lidt mere seriøse købere ^^

• #6   30. sep 2013 Hvis jeg var dig, så ville jeg fjerne din sidste sætning i din annonce. "Betalingen kan evt deles op over 2 gange."

• #7   30. sep 2013 Alexandoria - det er hermed gjort smiley

Der står ikke nogen steder at der kan afbetales??? Der står at betalingen kan deles op over 2 gange. Der er 4 uger endnu til mine hvalpe flytter, og køberne skal være velkomne til at betale halvdelen nu (det er jo d. 1.) og resten til 1. november når hvalpen hentes. Der er sgu' ik nogen a mine hvalpe der flytter fra mig FØR de er betalt..

• #8   30. sep 2013 Prøv at slette det med betalingen, for så kan du bare selv tilbyde det, hvis en seriøs køber ringer ^^

• #9   30. sep 2013 Stefanie, mange vil læse det som afbetaling - godt du fjernede det. Mange mennesker forventer ikke at skulle lægge pengene før de henter hunden, det har man jo tit hørt....

Vi forlangte et depositum på kr. 1.000 og resten ved afhentningen. Men med stamtavlehunde, og med røntgen etc. og en noget højere pris, så fik vi kun en enkelt useriøs henvendelse. Et par stykker afviste vi fordi, de ikke kunne tilbyde de leveomstændigheder, som vi ønskede for vores hvalpe, men det er jo noget andet.

• #10   30. sep 2013 Det er da godt nok også overpris for et par hvalpe, hvor forældredyrene ikke har været gode nok til avl med tavle... Så er det da klart, der kommer sådanne kommentare smiley
    Og specielt når de bliver solgt så sent... Den vigtigste prægningsfase ligger fra 8-12 uger, så der mister ny hvalpeejer lige to meget vigtige uger, når de bliver taget så sent fra...

Useriøse opdræt giver useriøs respons.

• morten p
    morten p Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #11   30. sep 2013 har droppet at sælge mine hvalpe her inde. har kun fået negative og useriøse henvendelser. fik solgt 3 hvalpe på en uge, via anden udbyder. de sku bare for useriøst det her.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #13   30. sep 2013 At sige "jeg skal lige snakke med kæresten" eller "jeg må hellere spare lidt mere sammen" er jo pæne måder at sige "nej tak, er ikke interesseret alligevel".
    Det er mine to bedste dårlige undskyldninger. Jeg bruger dem tit og det betyder ikke at jeg går hjem og sparer eller taler med kæreste, men at jeg har fundet noget bedre. Så de kan sagtens være interesserede til start, men bare finde noget der er mere interessant i mellem tiden, eller ombestemmer sig.

• #15   30. sep 2013 Matilde.
    Var det så ikke meget nemmere bare at sige nej tak?

• #16   30. sep 2013 Sådan er det at have hvalpe. Det er hårdt arbejde at finde gode hjem til dem.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#17   30. sep 2013 Staff mom >> jo det er det helt sikkert. Men tror det hænger sammen med at man nødig vil indrømme at man har spildt sin egen og den anden persons tid, fordi man eksempelvis har ombestemt sig undervejs. Så er det pænere at sige "jeg må spare lidt mere sammen før jeg køber".

• #18   30. sep 2013 Jeg syns det er pænest at være ærlig og sige sandheden. Alt andet er da netop at spilde sælgers tid. .

• #21   1. okt 2013 Mathilde
    Jeg er nok stadig mere til, at man siger nej tak.
    Det er en ærlig sag at sige, at man ikke ønsker hvalp fra det sted, at man ønsker sig noget andet.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#22   1. okt 2013 Nu har jeg så ikke lige prøvet det med hvalpe vel? - i mit tilfælde er der her tale om højtalere , telefoner og kameraer.
    Min kommentar var på at køberne ikke nødvendigvis behøvede at være uinteresserede (til st starte med) og derfor er det vigtigt at tage hver en henvendelse som om det var dem der sku købe, når man prøver at sælge Chi hvalpe...

• #23   1. okt 2013 Det betyder utrolig meget hvordan annoncen er skrevet, hvilke køber man får i røret. Jeg har altid kun haft meget seriøse køber smiley Jeg ligger mange billeder på annoncen, sender ingen billeder pr mail eller sms. Jeg invitere dem til at komme, så jeg først og fremmest kan godkende dem, til mine hvalpe, så kan de tag nok så mange billeder af hvalpene. Jeg bruger min tid på hvalpene, ikke på at sende billeder, og svare den samme person gang på gang. De kan møde op og vi kan få en god snak smiley

• #25   1. okt 2013 Isabella, i betragtning af, at det er den race der (bortset fra blandinger) har langt flest annoncer på gul og gratis, så tror jeg desværre også, at de af nogle bliver betragtes lidt som en brug og smid væk ting.

• #28   1. okt 2013 Jeg ved det, Isabelle - min kollega's 16 årige datter er en af dem. Hun bor hjemme endnu, køber for sine egne penge chi/pomsblandingen på 1 år og under tre mdr. efter lader hun den parre. Heldigvis får hun "røbet" sig overfor moderen, som heldigvis hører til den fornuftige type, hun smutter til dyrlægen, og vovsen er nu ikke mere med hvalpe.
    Tøsen synes, det kunne være så sødt at få hvalpe - hvad h.... tænker sådan nogle tøser på?
    Tja, og moderen kræver så, at hunden bliver steriliseret, hvis den og tøsen skal blive boende. Ih, hvor er mor urimelig!

Kommentér på:
Useriøse hvalpekøbere!!!!!!

Annonce