{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man tjekke hvornår løbetiden kommer?
  • #2   12. maj 2013 det burde være den næste opfindelse smiley
    Men tæven begynder da først at hæve når hun er klar til parring ikke?

• #4   12. maj 2013 puha så må hun også have hævet meget smiley
    Men det fordi at min hanhund begynder at snuse lige lidt ekstra til min tæve, og han hopper også lidt op, men han hopper ned igen.. men jeg har taget noget papir og tørt hende bagi efter hun har tisset og der er nemlig ikke noget, og synes ikke umiddelbart at hun er hævet.. måske en smule.. men hun er simpelthen så god til at slikke sig ren hele tiden, så det er svært at holde øje med smiley

• #5   12. maj 2013 Tævens hormonspejl er det samme hele vejen op mod løb og man kan derfor ikke rigtig spå om det. Men ja, det ville være smart!!

Som Isabella skriver, hæver tæven lige før løb og faktisk falder hævelsen igen (vulva bliver rynket), når hun er klar til parring.

• #7   12. maj 2013 Du skal duppe når hun har sovet nogle timer, ikke når hun lige har tisset.

• #8   12. maj 2013 Flat: ja, men kun, hvis de er tæt på løb. Cellerne ser ens ud i ca 4 mdr. Så man kan sige "slet ikke klar" eller "lige om lidt". Ikke f.eks. "Om en måned".

• #11   12. maj 2013 du misbruger bestemt ikke Isabelle smiley
    Jeg ved at de der pre-ægløsningstest, der kan man (for at teste dem) tage en i starten af løbe tiden, og så ellers med jævne mellemrum smiley så prøv at tage en og se hvad den siger.

• #13   12. maj 2013 har du de der præ-ægløsningstest? smiley

• #15   12. maj 2013 prøv at køb dem online i cottonshoppen.dk der kan du selv tage dem.. helt ufarligt smiley
    de hedder pre-ægløsninstest, der kan du læse om dem.

• #16   12. maj 2013 Isabella: hvis du har en dyrlæge, der er god til reproduktion, kan du få lavet svab og så vurdere der ud fra, om der skal laves prog.test. Men hellere en test for meget end en for lidt - også selv om hunden ikke er så glad for det.

Plejer selv at starte på 9.-10. dagen

• #18   12. maj 2013 Hvor uheldigt!! Jeg er ikke selv en haj mht svab, men det er ellers mit indtryk, at dem, der er gode til, at vurdere dem, får rigtig meget ud af dem.

Kommentér på:
Kan man tjekke hvornår løbetiden kommer?

Annonce