1.441 visninger
|
Oprettet:
Korthåret hønsehund {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der ved hvordan efterspørgsel er på korthåret hønsehund?
Min far kunne nemlig godt tænke sig at lave et kuld på hans tæve men han tør simpelthen ikke før alle hvalpene er afsat, hvilket er fuldstændig forståelig.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.131
Går han på jagt med den? Jeg tror - og kun tror, for det er ikke noget jeg ved overhovedet - at det er lettere at afsætte hvalpe efter en hund, der brugsmæssigt er afprøvet og er fundet fin.
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 486
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.131
I så fald kan I jo tage kontakt dertil og forhøre Jer. Eller opdrættere, måske, der kan give et vink.
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.099
Ellers er det da bare at proklamere, at I nok vil have hvalpe på hende, alle de steder I kan, i jagtforeningen, konsortiet, venner ,bekendte. Så kan I jo høre om der er interesse.
jan 2013
Hvis vi kom til at sidde inde med hvalpe ville jeg træne dem op i grund lydighed imens de forsat ville være til salg
Det er helt klart nemmere at sælge lydige og trænede jagthvalpe på fx. 16 uger
jan 2013
Min fars er nu 2,5 år
jan 2013
udstilling er helt bestemt en god idé
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
jan 2013
Batdog - du har helt ret i at racen er meget dyr i foder
Allergisk... - Jeg er helt med på hvordan det fungere. Og vi har heller ikke tænkt os at få hvalpe før vi er mere eller mindre sikre på at vi kan komme af med alle. (jeg skriver mere eller mindre sikre da jeg godt er klar over at folk der har meldt sig på venteliste kan springe fra) mht. fasaner og duer så vrimler det med førstnævnte og min far vender hjem med mindst én fasan når han har være ude med Yuki så vi vil ikke komme til at mangle vinger.
Vi har altid haft jagthunde i huset så det med at vende dem til skud har vi styr på, vi har en lerduekaster som min bror, far og deres venner bruger af og til.
Vi har haft hvalpe i huset før med en DSG. så vi ved godt hvordan det fungere med hvalpe
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 768
Korthåret hønsehund