{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.378 visninger | Oprettet:

Korthåret hønsehund {{forumTopicSubject}}

Vi skal herhjemme have en lille ny tysk korthåret hønsehund. Problemet er at vi ikke kan finde en kennel på Sjælland som sælger korthåret!? Derfor ville det være dejligt hvis i kendte en god kennel eller privat, dog skal hvalpen have stamtavle smiley

V/H

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Korthåret hønsehund
  • #1   23. aug 2009 Hm kender kun i tyskland desvære smiley
    Sac kommer fra en eller anden nede i sønderjylland finder lig ud af hva de hedder

• #3   23. aug 2009 Det skal helst være på Sjælland da vi selv er fra Roskilde! Det må selvfølge også gerne være fra Fyn eller Jylland, men det ville være dejligt hvis vi ikke skulle køre alt for langt smiley

• #5   24. aug 2009 Hehe, du går virkelig op i dit hunde køb smiley

Jeg har været inde og se, men der er kun hvalpe fra fyn og jylland - Desuden synes jeg de er halv gamle! Vi vil gerne have vores fra helt lille hvalp. Kan bare ikke finde ud af om der er en kennel på sjælland som sælger!?

• #6   24. aug 2009 Hvis ikke i vil have en af de hvalpe der er klar til at flytte allerede (og måske over 8 uger), så må i jo overveje om i ikke skulle vælge en opdrætter, uden at se på om denne har hvalpe nu, og så ganske enkelt vente på at et kuld bliver født.

Men i begrænser meget jeres valgmuligheder ved kun at være interesseret i opdrættere på Sjælland. racen er jo i forvejen ikke kæmpe stor her i landet, så jeg tror det er en rigtig god ide at lade være at hænge sig så meget i hvor i landet det er, og istedet kigge efter den rigtige opdrætter og den rigtige parring for jer

• #7   24. aug 2009 Prøv at tage kontakt til specialklubben de må da vide hvor deres kendler er.
    Men det kan da godt være i skal vente på at der kommer hvalpe.
    Særlig når det kun må være på Sjælland.

Men nu kører jeg også gerne til sjælland, eller hvor der nu lige er hvalpen jeg vil have.

http://www.korthaarklubben.dk/startside.htm

• #8   25. aug 2009 Tak for jeres svar smiley Tror helt sikkert vi vil "udvide" vores søgning!!

Kommentér på:
Korthåret hønsehund

Annonce