{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utrolig blanding
  • #1   12. dec 2011 Jeg kan kun udtrykke forargelse over sådan en blanding smiley Hvalpen er uden tvivl dejlig, men dem der har vagt at lave sådan en hvalp er sgu ikke rigtige i hovedet smiley Den kommer helt sikkert til at døje med en masse lort!!!!!

• #2   12. dec 2011 Gravhunde generelt sammen med store hunde blir nogle sære blandinger. Jeg har set en GravRotte og en GravSchæfer. Sære tunge lavbenede hunde. I stil med Basset Hounds.

• #3   12. dec 2011 ja altså jeg har kun set den på billeder, og den ligner faktisk bare en almindelig labrador bare i miniature udgave. men jeg tænker at det umuligt kan være sundt at sætte de hunde sammen

• #4   12. dec 2011 Det var dog en styg blanding. Den kan godt gå hen og blive rigtig "spændende" både fysisk og psykisk.

• #5   12. dec 2011 selina: det er bestemt ikke sundt smiley den franske bulldog slås i forvejen med en del skavanker derfor skal man være yderst opmærksom ved køb af den race. Det bliver bestemt ikke bedre af at sætte den sammen med to andre racer der adskiller sig så meget smiley

• #7   12. dec 2011 jeg synes at det er en skrækkelig blanding, den franske kan døje med diskusprolaps, og det gør gravhundene også, dertil kommer at både fransk og labrador kan have dårlige hofter...så kan da kun være bekymret for sundheden:-(

• #8   12. dec 2011 Forestiller mig lidt en lavbenet, kraftig hund der fransker, og med en slem tendens til at gø.

Tror heller ikke det er sundt!
    Synes det er forkert at lege gud, og lege med genetik på den måde!

• #9   12. dec 2011 Håber dælme ikke den blaning var overvejet. Men nærmere en meget sørgelig upser...

Forstår ikke hvis man med vilje vil mikse sådan nogen racer...

• #10   12. dec 2011 Hvis man endelig skal blande hunde.. Ku man så ikke lige tænke sig om først? De racer der matcher(i mangel af bedre ord) da ikke hinanden på et særlig godt plan smiley

• #11   12. dec 2011 det er jo ikke altid at folk laver sådanne blandinger med vilje.. har selv en veninde der sidste år fik hvalpe på sin tæve, hun havde haft en anden veninde til at passe hunden i 14 dage da hun skulle på studie tur. Ingen har anet uråd, for hunde lignede hverken en der var gravid og ingen af menneskerne havde set de nvære i løbe tid, men paseren havde mistet hunden under en luftetur i parken og fandt den hjemme i haven hos ejeren.
    Hunhunden er en labrador og den formodet farmand var en engelsk bulldog, og eftersom at hvalpene først blev opdaget da de blev født var det svært at gøre noget andet ved det end at finde gode ejere til hvalpene

• #12   12. dec 2011 Vi havde engang med blanding mellem labrador og gravhund og den havde virkelig store potter xD også med fransk bulldog I .. aij det ville väre synd

Synes ikke det er godt at blande lavbenede hunde med langbenede hunde og når nu. Hver race har hver deres skavank som bliver mikset sammen.. nej nej nej

Kommentér på:
utrolig blanding

Annonce