{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.781 visninger | Oprettet:

Hvalpe foder start {{forumTopicSubject}}

Min hund har fået hvalpe og de er nu 4 uger. De er stadig i hvalpekassen og vakler lidt rundt derinde. De kan endnu ikke rigtig gå eller stå på gulvet. Men hvornår kan jeg begynde at give dem noget opblødt tørfoder eller vådfoder? Og spiser de det bare selv af skålen eller ? Men siger mellem 3-5 uger, men det virker ikke som om de er helt klar til det. Ved de endnu hvordan man spiser selv ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe foder start
  • #1   2. mar 2011 for det første ville jeg lave det sådan at de kan komme ud af hvalpekassen, så de lærer at bruge deres små ben og så kan du roligt begynde med hvalpefoder der er blødt op, mos det helt fint og brug lidt A38 eller hvalpemælk, så begynder de at spise lidt efter lidt

• #2   2. mar 2011 Så længe de ikke kan stå på benene ville jeg vente, mine er også 4 uger, men de går rundt og løber, de kan godt stå lidt ved foderskålen, men vil helst ha ved mor, held og lykke med det, hvad er det for nogle hvalpe ?

• #3   2. mar 2011 ja de små skal da ud og lære at gå....mine er da rundt over det hele når de er 4 uger.....ikke altid helt sikre på benene, men nok til at kunne komme over kanten ud i haven

begynd endelig med at give opblødt hvalpefoder nu, det aflaster også tæven

• #4   2. mar 2011 De skulle da gerne kunne gå nu.
    Og de skal kunne gå ud af kassen for at tisse.
    Det er naturligt for dem at søge væk fra sovestedet når de skal tisse.

Se min liste over hvad der sker i løbet af ugerne:
    (link fjernet)

• #5   2. mar 2011 Prøv at tilbyd dem noget og se hvad de siger til det. Mine på knap tre uger er helt vilde med det selvom de stadig vakler rundt på benene.

• #6   2. mar 2011 De går os vaklende rundt i hvalpekassen, men på gulvet kan de ikke..

Kommentér på:
Hvalpe foder start

Annonce