For fanden hvor folk tænker med RØ... {{forumTopicSubject}}
Argg er lige lidt sur lige nu.... har lige snakket med min svigerinde da jeg så på Face igår deres tæve på 8 år var blevet parret spør hende om det er rigtigt og JA DA... hun er en lille pomeranian og den kommende far er en pekingeser ( han er lige blevet 1 år)
Jeg spør forsigtigt om de har overvejet at give hende en abortsprøjte... og svaret var " vi har snakket med dyrlægen om det, og han siger det er helt okay selv om hun er oppe i årene, men de små racer kan jo blive 12-15 år gamle og da hannen er så lille også er der ingen problemer, så vi tager chancen da der jo er en risiko for livmoderbetændelse med en abortsprøjte"
For fanden ja hvad med risikoen for kejsersnit, for at hun dør under fødsel osv..... jamen dyrlægen har sagt godt for det.
JØSSES siger jeg bare. De har en søn på 12 som har ADHD og flipper ud over det mindste, jeg tænker lidt hvad nu når hun har født og de små skal ha ro osv... Jeg kan slet ikke komme til at snakke dem til fornuft, så nu kan jeg kun krydse fingre for at alt går som det skal, for den lille tæves skyld.
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 856
jeg så godt dit råd og havde jeg boet i nærheden havde jeg gjort det kan jeg godt love dig for....
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
jeg kan slet ikke sådan noget, Men ville ønske jeg kunne *G* MIne nosser er sku ikke store nok
Men puha Anja - 8 år er godt nok meget :S
og så vidt jeg ved er der da ikke så mange risici ved de nye abort sprøjter som ved de gamle ?
mar 2005
Og nej mener helt sikkert de nye sprøjter er noget mere milde end de gamle.
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 1.058
mar 2005
Henrik kan kun sige jeg er lige så forarget over det som jeg er over min svigerindes parring.... for mig er det lige gyldigt om det er med tavle eller ej, det gør man bare ikke over for en tæve der er så gammel.
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.342
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.089
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.266
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 288
Altså alt forståelse for at man har lyst!! Jeg ville gøre det, hvis jeg kunne, men jeg mener bare når det ikke er ens egen hund?
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
Har hørt flere der har fået hvalpe i en sen alder, men er så blevet tjekket totalt inden og der er gået super godt.
Men 8 år, dét er godtnok sent:-(
Men ligefren at "stjæle" en andens hund og køre til dyrelægen er vel også at gå for vidt?
Kan godt forstå "man kunne have lyst" mene alligevel....
mar 2005
Jeg har så ondt af den lille tæve, men kan næsten kun krydse alt jeg kan for at hun klare den.
For fanden hvor folk tænker med RØ...