497 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Bella er syg.... Bella er syg....

Hej.Bella fik hvalpe D.22 april,fødte 13 4 døde,så de sidste 9 ser sunde og raske ud,men nu er bella blevet syg kaster op og har vand diarre..så hun vil ikke ligge ved hvalpene,har været ved dyrlægen med hende fik noget mod kvalmen og noget til diarreen,hun blev tjekket i hoved og røv og så fin ud...men det er stadig det samme ingen forbedring,det er så synd for hende...men hvad skal jeg gøre ang hvalpene,kan ikke få dem til at ta flasken så jeg blænder hvalpefoder med vand men er det nok????

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bella er syg....
  • #1   10. maj 2006 har fået en tid ved dyrlægen i eftermiddag....hun siger at der ikke er nok næring i hvalpefoder så nu må jeg jo ud at ha fat i en sprøjte...puha der bliver nogen at fodre...hmm hvor mange ska de så ha af dem og hvor tit??

• #2   10. maj 2006 Ja hvor i landet bor du? Der er sikkert mange herinde fra som gerne vil hjælpe, så de små overlever =)
    Jeg fx ville gerne...

• #3   10. maj 2006 Hejsa
    Kan man ikke kombinere fodreningen, dvs delvis flaske og delvis hvalpefoder, jeg kan se de ca er 2½ uge, da min tæve havde hvalpe sidste år startede de på opslammet foder da de var 3 uger, efter dyrlægens anbefaling, de diede ved siden af, det kunne måske nedsætte antallet af flasker.
    Vh Lotte

• #4   10. maj 2006 kan du ikke bede Bella om at lægge sig, så du kan lægge hvalpene til og så sidde hos hende mens de dieer. Hvis du giver flaske og de ikke dieer hos hende, forsvinder mælken jo. Hvis hun ikke slikker dem, når de har diet, så skal du holde dem op til hendes snude, med deres mave ind mod hende, ellers kommer de ikke af med tis og pøller og kan få mave problemmer.
    Min boxer har for 4 uger siden fået hvalpe, ved kejsersnit. Hun kunne ikke rigtig finde ud af hvad hun skulle med de små hvalpe, så jeg gjorde de jeg lige har foreslået dig og det virkede. Det tog to dage.
    Held og lykke

• #5   10. maj 2006 Jeg bor nær Odense...Vi har en søn på 2 år og en mere på vej så der er jo ikke masser af energi at ta af,men heldigvis er jeg kommet på deltid...bella vil gerne ligge med hvalpene når jeg er der men det er som om at de hurtigt slipper fordi der ikke er noget...tror jeg,vil lige få dyrlægen til at tjekke om der er noget for hun hverken drikker eller spiser,inden hun blev gravid vejede hun 45 og tog fint på i graviditeten nu er hun nede på 35kg så hun er meget tynd.

• #6   10. maj 2006 Der er da noget helt galt, hvis Bella vejer 10 kg mindre nu en før hun blev drægtig. Under drægtigheden, havde Equitta også meget kvalme og opkast - så fik hun noget højenergifoder af mærket Specific - jeg købte det hos dylle. Derefter kastede hun ikke op mere. Det lyder som om Bella har en mave-tarm infektion og det må dylle da kunne gøre noget ved.
    Det vil være en meget god ide at du vejer hvalpene hver dag. Det skal være på samme tidspunkt, hver dag. Så kan du se om de taber sig, for de må de ikke.

• #7   10. maj 2006 Skriv alle dine spørgsmål ned, og tag dem med til dyrlægen. Der vil du få entydige og gode svar.

• #8   11. maj 2006 Hvordan går det - hvad sagde dylle? Jeg håber at det går bedre.

Kommentér på:
Bella er syg....

Annonce