HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

seriøst hjælp til syg Bella :( ! seriøst hjælp til syg Bella :( !

hej folkens. vi var nede og handle igår og købte derfor noget der hedder "bacon ben" til bella. da vi vågnede imorges var der afføring over ALT i vores hjem op ad væge og på gulvene. det er lige så tynd som vand..

og nu ligger hun her helt afkraftet, og det løber bare ud af hende selv når hun bare ligger ned. hun kan slet ikke styre det. hva gør jeg lige udover at give hende ris & kylling ? andet jeg kan gøre for at stoppe det løbende afføring, hun har lige lagt i sofaen, og da hun rejste sig var der LORT over det hele smiley ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seriøst hjælp til syg Bella :( !
  • #1   28. maj 2010 Du tager hende til dyrlæge!!!! Og det er da med det samme

Hun skal have noget, der stopper afføringen, og så skal hun nok også have noget vædske sprøjtet ind.

Så det er afsted NU!

• #2   28. maj 2010 Ring til dyrlægen med det samme... eller tag afsted med det samme.

• #3   28. maj 2010 Hun skal først faste i et døgn, før du begynder på skånekost. Herefetr på kylling og ris, som du snakker om.

Det er utroligt vigtigt at hun ikke bliver dehydreret, for det dør hun af, så masser af vand, og hvis du ikke kan få vand i hende.

Meeen noget helt andet er, at det måske var en ide at opsøge dyrlægen, for det kan jo være en bakterie(ikke nødvendigvis fra det ben du har givet hende), og så er det jo vigtig at hun kommer i orden igen evt med penicillin. Det vil da være bedre at få hende tjekket i dag, end at hun bliver dårligere over weekenden, og skal indlægges der.

God bedring.

• #4   28. maj 2010 dyrelægen siger bare hun skal have skånekost eft6er en dags faste . : /

• #5   28. maj 2010 Jeg vil godt nok forlange at de ska se på min hund, hvis det var mig.

• #6   28. maj 2010 Det samme oplevede jeg for mange år siden. Min korthår var så dårlig at han ikke kunne gå Der var også l... over det hele, og min dyrlæge ville heller ikke se ham. Jeg opsøgte en anden dyrlæge, og heldigvis for det. For min hund var ved at dø af forgiftning. Han blev reddet i sidste øjeblik.
    Så hvis jeg var dig, ville jeg søge en anden dyrlæge, din hund har det bestemt ikke godt

• #7   28. maj 2010 Jeg er ikke den store fan af at rende til dylle evig og altid. Meen hvis en afmine vuffer havde det som du beskriver så var jeg taget af sted med det samme.

• #8   28. maj 2010 Skynd dig da at tage til dyrlæge. Jeg stiller mig altid tvivlende over for, hvad de siger, hvis det ikke passer mig, så ringer jeg til en anden dyrlæge for at få deres vurdering - det skader aldrig....
    Hvis det var mig, så ville jeg have, at de skulle tilse min hund og give den en sprøjte for den tynde afføring... Når de er så dårlige, så får de heller ikke væske nok og det er noget af det vigtigste for en hund.

• #9   28. maj 2010 Mon ik de er det, siden de ikke svare.

• #11   28. maj 2010 Hun har fået hjælp.. Hun har ihvertfald lavet en anden tråd om zoolac

• #12   28. maj 2010 jeps Bella har fået hjælp og ligger her i sin kurv og slapper af efter en rolig gåtur (: ..

afføring er stadig tynd men hun har også kun fået zoolac en gang..

vi håber på forbedring. APROPO: sidst hendes mave gik i stykker var det et produkt fra chrisco, der ødelagde maven sjovt nok prøvede vi en anden ting fra chrisco men samme produkt og det ødelagde hende også. jeg snakkede med mine svigerforældre, og det samme skete for deres hund ved brug af chrisco produkter. er der flere der har vcæret udsat for dette=

• #13   28. maj 2010 Liza & Bella pigen !: jeg ved med min hanhund er det især oksekød, der kan slå hans mave ud. Måske det er det samme med din, det er der nemlig i mange guffere.

• #14   29. maj 2010 Ja, der er faktisk en del hunde, der ikke tåler oksekød. og får ekstremt drålig mave, derfor ser man ikke så tit foder, der er baseret på oksekød.

• #15   29. maj 2010 Lykke: ja oksekød, er no go herhjemme. Han får bare dårlig mave.

Kommentér på:
seriøst hjælp til syg Bella :( !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce