{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

HJÆLP HJÆLP HJÆLP SERIØST {{forumTopicSubject}}

Min amerikanske bulldog har for 2. gang revet gulvet af i det værelse som den er i når den er selv hjemme... den her gang har den også revet fodlisterne af... hvis der ikke snart kommer en engel from above, blir jeg nødt til at skaffe mig af med Kenzo;(
Please kom med noget som vil hjælpe mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP HJÆLP HJÆLP SERIØST
  • #1   20. sep 2007 han keder sig... gør ham træt inden du gør fra ham, gå spor eller noget med ham inden du går

• #2   20. sep 2007 Jamen den er jo ikke så gammel. Og er sikkert kommet i lømmelalderen, det går over.

Men ja, det er PISSE irriterende, og man bliver virkelig bitter. Træn er masse med den, så den lærer hvad den godt må. Og så ellers en masse mental træning.

• #3   20. sep 2007 lad være med at gå ud og kaste bold det virker ikke det stresser ham bare

• #4   20. sep 2007 Nu er Kenzo jo stadig en hvalp, så du må starte forfra med alene hjemmetræningen, for det lyder til at der er gået noget galt. Og så gør som Rie siger, gør den træt oven i. Både fysisk og mentalt.

• #5   20. sep 2007 Jeg hader at sige det.....bur?

• #7   20. sep 2007 For mig lyder det som en hund, der er virkelig stresset og ked af at være alene hjemme

• #8   20. sep 2007 du kan også købe en masse lækkert legetøj som han kun får når han er alene hjemme. Det virker for nogen

• #9   20. sep 2007 Bataya har splittet en hel lejlighed ad, og hvad der ellers var hun kunne finde sin vej til. Men nu er hun bare den bedste til at være alene. Hun laver ingenting når hun er alene. Så hun skulle altså bare over sin lømmelalder.
    Hvor meget plads har den at gå på?

• #10   20. sep 2007 Ja og hvis den lider af adskildelsesangst kan det godt hjælpe hundenat den har et stort bur den er lukker inde i når den er alene.

• #11   20. sep 2007 vi fik afvide da vi havde problemer med zikka at hun ikke måtte være i alt for store rum.. da det ville gøre hende mere angst

• #12   20. sep 2007 syntes bare det er lidt uoverskueligt da jeg fik at vide efter jeg købte den at faren var en som havde det med at splitte alt af og ødelægge alt... men er det noget man kan vænde den af med hvis dens far også havde det...

• #13   20. sep 2007 WOW Andrea - du er da den største optimist jeg længe har hørt skrive i en tråd... (læs venligst min ironi)

Rasmus: Jeg tror, som andre skriver at 1) du skal starte alene hjemme træning helt fra bunden af og 2) skal sørge for at din hund er MENTALT træt og afslappet når du går fra den.

Det er ikke nogen sjælden faktor at opleve en enten stresset eller understimuleret hund (især i den alder) som agerer som din gør...

• #14   20. sep 2007 med en masse træning og tålmodighed skal han nok lærer at være alene hjemme

• #15   20. sep 2007 1. et udhulet marvben med frossent stampet leverpostej i
    2. smør baldriandråber de steder den ikke må tygge
    3. sørg for at den har noget at tygge i SS

vi fik samme problem men fandt ud af, at det var fordi bryggerset ikke længere var stort nok til ham, så fik han adgang til hele huset og det virkede SS
    Held og lykke med det.

• #16   20. sep 2007 Rasmus: Det kommer an på om den ikke vil være alene hjemme- ergo keder sig - eller om den har decideret seperationsangst - efter min mening er der stor forskel....

• #17   20. sep 2007 har den lært at være alene hjemme?

• #18   20. sep 2007 Anna - jeg har fået af vide at man aldrig må lade hunde være alene med marv ben da de kan splintre og hunden kan blive kvalt...

• #19   20. sep 2007 ca en 9 km2 har den at gå på... kan godt være det er for lidt...om natte ligger den også inde ved os og nogle gange har døren ikke været lukket ind til os så den har haft adgang til det hele, men tror det er fordi vi er der den ikke gør noget...

• #20   20. sep 2007 Han skal gøres træt inden du går fra ham af,det skal ikke være med bold.Du skal gøre ham med mentalt træt,gå nogen lange ture med ham og lad ham søge sit mad udenfor,og gå noget spor med så får du en træt hund. For han lyder til at han ikke er glad for at være alene hjemme.Han kan også godt være stresset.

• #21   20. sep 2007 Hvor længe er han alene ??? Har du trænet alene-øvelser med ham, inden du gik fra ham en hel dag ???

Du bliver nød til at vende den indad og se på hvor DU har fejlet ....

• #22   20. sep 2007 måske hedder det ikke marv ben, men det er de der runde udhulet nogen og det vi brugte kunne ikke splintre nogen steder SS

• #24   20. sep 2007 Andrea: Ja det er trist når det går sådan - men det er jo heldigvis ret sjældent - som oftest er det fordi hunden keder sig eller fordi den lider af seperationsangst... Så jeg synes det var noget af en melding og komme med fra din side... :O)

• #25   20. sep 2007 det er froskelligt fra hund til hund med de bure, da nogle hunde kan have og udløse angt ved et lille bur de er lukket inde i - jeg ville aldrig gøre det .. prøve at trykke på dette link kan måske hjælpe dig ..

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/

dernest tryk på hund i venstre side og problemadfærd og finde selv udaf derved hvad du vil læse om - Held og lykke,

• #26   20. sep 2007 Andrea det er altså langt mere realistisk at hunden er understimuleret og ikke trænet godt nok, end at den har hjerneblødninger. Bare fordi en hund har haft det betyder det ikke at alle har det.

• #27   20. sep 2007 altså den har hevet gulvet af i et tidrum på en 3 kvarter... men eller er det meget forskeligt... det længste men ikke tit er fra 7 til halv 4... men den har kunne før....

• #29   20. sep 2007 ss eller at den har for lidt plads at bevæge sig rundt på SS det er ikke den største lyst at man prøver at lukke en destruktiv hund ud i hele sit hus, men det virkede for os..SS så måske var dette også en mulighed der var værd at overveje..

• #31   20. sep 2007 Har du prøvet at lave et spor den kan gå 20 min før du forlader den. Det trætter den meget.Har hjulpet for os

• #33   20. sep 2007 Rasmus: Som du kan læse er mulighederne mange... Men det allervigtigste er, at du lære at læse din hund og lære at finde ud af, hvad det helt nøjagtig er der gør at den tygger i tæppet og karmene... Du er nødt til at finde ud af om der er seperationsangst eller blot fordi den keder sig....

• #34   20. sep 2007 jeg siger mage tak for alle de godt råd... gemmer dem alle så jeg kan prøve alt af... vil meget nødigt af med den...

• #35   20. sep 2007 det er længe at være alene i et lille værelse .........

• #36   20. sep 2007 det er også sjældent den er så lang tid selv... som regel kun 4 timer... den er 7 mdr nu... men den har fint kunne være selv hjemme før...

• #37   20. sep 2007 Rasmus: Jeg ville ønske du ville læse hvad jeg skrev... Vores tæve Angel overtog vi fra et par hvis lejlighed var TOTALT splittet af fordi Angel tyggede ialt når hende og deres den anden hund var alene... Derfor ved jeg hvad I står med - Angel ødelægger ikke noget af herhjemme...

• #39   25. sep 2007 Jeg har haft god erfaring med at tænde radioen i et andet rum end det hunden er i.På den måde tror den at der er nogen hjemme.Luk hunden væk 10 min før du går.Tænd radioen og kig til hunden en en kelt gang eller to inden du går på den måe kan man godt snyde den.
    Jeg kunne ihvertfald.Held og lykke

• #40   7. okt 2007 Nu har jeg prøvet det der så rigeligt.. Tinka har ædt en seng, en vindueskarm, to dørkarme og et billede...blev så ked af det når jeg kom hjem, og selv om jeg var blevet anbefalet at sætte hende i bur, havde min samvittighed lidt problemer med dette...Nå, da jeg så kom hjem, og hun havde taget en bid af den nye seng, blev jeg enig med mig selv om, at min samvittighed nok godt kunne klare buret,og er virkelig ked af, at jeg ikke gjorde dette noget før...Tinka er super glad for sit bur, går selv derind om morgenen når jeg skal afsted, og der er ingen tegn på overhovedet, at hun prøver på at komme ud.. hun har noget legetøj derinde og så selvfølgelig vand... og så sover hun. Når jeg kommer hjem, har hun ikke travle med at komme ud af burdet,og om aftenen vil hun gerne ligge deri, også selv om sofaen er tilgængelig... tror hun synes det er hendes fristed... og hun er tryk når hun er der.

Kommentér på:
HJÆLP HJÆLP HJÆLP SERIØST

Annonce