Et kæmpe dilemma - råd søges Et kæmpe dilemma - råd søges
Der er nok nogen der ved, at Bianca skal føde i næste uge. På mandag-tirsdag er hun på 63. dagen. Det glæder jeg mig rigtig meget til.
Men for ½ time siden ringede min svigerfar og fortalte at min mands farmor var død her til middag 95 år gammel. Det var hendes eget ønske igennem lang tid, så det kommer ikke som et chok for os.
Mit dilemma er at bisættelsen skal foregå nord for Aalborg, og vi bor på Sjælland. Det vil højst sandsynligt blive på mandag, da en datter og familie til Farmor skal komme hjem fra England.
Hvad gør jeg? Jeg har kendt hende i snart 29 år, og hun har virkelig være et dejligt og elskeligt menneske som har holdt familien samlet selvom min mands far og mor er skilt. Hun betyder meget for os begge to.
Er det forsvarligt at få passet Bianca hos sin opdrætter (10 min. kørsel herfra) så jeg kan komme med. Er det fair, eller skal jeg glemme det totalt.
Hvis hun har født i løbet af weekenden, er det så lige så uforsvarligt at få vores faste hundpasser til at komme og være her imens?
Jeg glæder mig så meget til fødslen, men vil også mægtig gerne sige farvel til vores Farmor. Min mand kan få fri på trods af højsæson. Skal jeg blive hjemme?
Hvad ville I gøre?
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Annoncer: 1 Emner: 149 Svar: 2.514
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.687
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Nu ved jeg ikke hvilket forhold du og din farmor havde???
Hvis det var meget nært ville jeg sætte mig ned et fredeligt sted og føle efter inde i mig om jeg ville sige et sidste farvel ved hendes kiste eller ved at tænde et lys og sende blomster.
Vil du fejre fødslen eller vil du sige et sidste farvel til farmor...det er helt op til dig med hvad du bedst kan leve med *smiler kærligt*
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 81
Iøvrigt skulle vores gode ven som blev begravet, have haft en af hvalpene, så der var mange følelser den dag.
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.238
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
Ved ik hvad ska gøre, men tror ik jeg ville ku ha tankerne andre steder end hjemme ved tæven. Altså hvis ik hun har født... Men hvis hun har født, tror jeg nok at jeg tod afsted.
Føler med dig, det må ski ik være rart...
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Nu må vi se hvad der sker. Det kan også være jeg vælger at blive hjemme.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
Da min morfar lå på sygehuset den sidste tid, var jeg ik der og besøge ham... Da jeg fik fra rådet det, da var jeg omkring 19 år. Men der er ik noget jeg har fortrudt mere den dag idag, uanset hvordan han var til det sidste.
Nej kan godt forstå du ik vil ta hende med på sådan en køre tur, så vil jeg også mene det er bedst hun kommer over til opdrætter...
Uh kan sagtens forstå dit dilema. Varme tanker til jer begge...
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Det skal foregå fra Aijstrup kirke nord for Aalborg, så det bliver da en pæn lang tur.
Et kæmpe dilemma - råd søges