{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

Hvalpe købere :( {{forumTopicSubject}}

Skriver lidt dette indlæg for at advare om de hvalpe købere jeg havde ude igår. Da de gik herfra havde jeg en meget forvirret og ked af det hundemor som farede rundt i huset, samt 4 hvalpe som rystede af skræk. Havde ellers snakket godt med dem i tlf, så alt var godt indtil de kom. De har 3 børn, da jeg åbner døren farer de ind i mit hjem uden at hilse på mig først. Løber så ind i stuen imens jeg hilser på forældrene. Imellem tiden har de børn her fundet hvalpene, og ser så at de står og hiver den ene hvalp i benene, tager dem voldsomt op, råber, skriger og taber endviedere en af hvalpene på gulvet så den hyler og er rigtig ulykkelig. Hollie, hilser de ikke på, og er faktisk ret ligeglad med hende. Hollie bliver ked og forvirret, render rundt og piber og hopper så op i kassen og nærmest "ligger" sig ovenpå hvalpene for at beskytte dem. De forældre her siger ingenting til børnene, men det gjorde jeg. Jeg bad dem pænt om at sidde stille og roligt, hvor den yngste vælger at rejse sig op i min sofa med sko på og springe rundt, skubber til mit bord osv.. Jeg er ikke sart, men dette var ALT for meget.. Hvalpene rystede og var så bange.. Så fik jeg nok, og bad dem om at gå.. Er er så ked af jeg lod det gå så langt:( jeg skriver egentlig dette for at høre hvad i havde gjort og for at advare andre der har hvalpe. De vil gerne have en lille en, som er allergi venlig.. SÅ PAS PÅ !!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe købere :(
  • #1   29. aug 2010 trist oplevelse at få håber de små stakler kommer over det

  • #2   29. aug 2010 Det virker ikke til der er sket noget, men ja, virkelig trist oplevelse smiley

  • #3   29. aug 2010 Det var det bedste du kunne gøre , at be`dem om at gå , sådan nogle idioter. Håber i er faldet lidt til ro igen ......

  • #4   29. aug 2010 havde osse smidt dem ud nok med et par ikke så pæne ord med på vejen

  • #5   29. aug 2010 Hold da helt op! Jeg tror ikke jeg ville have kunnet beherske mig men på det kraftigste bedt ungerne om at gå UD! Og så havde jeg talt lidt med forældrene og fortalt dem at de skulle lære deres børn at omgåes hunde og i særdeleshed hvalpe, før de skulle overveje at få en hund.

    Håber dine vapser falder til ro ig ikke bliver mærket af situationen.
    Held og lykke med fremtidige hvalpekøbere smiley


  • #6   29. aug 2010 Sikke dog nogle idioter..
    Stakkels den hund de jo nok finder.. d'en må da blive lige så snotforvirret som deres børn åbenbart var...


  • #7   29. aug 2010 Tilføjer lige: Jeg synes bestemt også at du gjorde rigtige ved at bede dem om at gå. Heldigvis er man i sin fulde ret til at sortere uegnede hvalpekøbere fra.

  • #8   29. aug 2010 Det er jo lige det, jeg sælger ikke bare for at sælge.. Hvalpene er som mine børn, og hvis vi ikke finder nogle gode hjem, så bliver de her.. Dog er 2 af dem afsat til dejlige familier.. smiley Så nogle findes der derude.. smiley

  • #9   29. aug 2010 Faren stillede sig faktisk op og spurgte om hvorfor, nu havde de kørt i så og så mange timer for at komme her.. jeg forklarede at det hele var alt for voldsomt, og hundene var rigtig bange.. Han blev rigtig sur, men det bare ærgeligt.. har ellers svært ved sådan noget..

  • #10   29. aug 2010 En god ide ville måske være fremover , når du får hvapekøbere, at gøre som jeg gør.:- Gemme hvalpene lidt til side, drik en tår kaffe/saftevand med de nye mennesker, alt imens vuderer jeg dem!!!! og kan de ikke lige falde for de voksne, ja så slutter vi der. Kun hvis de passer ind i mit hoved som fox-ejere, tager jeg hvalpene frem!!!!

  • #11   29. aug 2010 Hold da helt op. Du gjorde bestemt det helt rigtige ved at smide dem ud. Så må de blive lige så sure de har lyst til. man ville jo ikke med god samvittighed kunne sælge sådan en familie en hvalp.
    Stakkels hvalp de helt sikker får købet et andet sted.


  • #12   29. aug 2010 Jema-spot: det lyder som en god ide.. det vil jeg prøve.. tak for det.. men vil forsvare mig lidt ved at sige at "normale" mennesker stopper i døren og hilser pænt på.. Også når hundemoren står og vil hilse på, hun skal jo også føle sig tryg..

  • #13   29. aug 2010 Jøsses kineser?
    Dem havde jeg smidt ud for fuld musik før de fik sat sig!

    Du skylder dem intet - så smid flinkeskolen overbords med det samme hvis det skulle ske igen!


  • #15   29. aug 2010 You got a point

  • #16   29. aug 2010 Jeg havde nu godtnok min dengang 7 årige søn med, da vi skulle møde Keesha første gang. Men han var så forsigtig, at han først rørte hvalpene, da ejeren tog en op og spurgte om han ville prøve at holde den. Han vidste godt at det slet ikke var sikkert vi skulle have en hvalp derfra (de var kun 4 uger da vi så dem første gang).

    Jamen jeg var gået helt i flint - også hvis folk/børn kom sådan farende i forhold til min voksne hund eller dengang jeg havde kattekillinger. Så var det prompte UD af mit hus!


  • #18   29. aug 2010 Mai-Britt - Det var faktisk en rimelig klog betragtning af den opdrætter smiley

  • #19   29. aug 2010 sikke nogle mennesker...jeg var gået fuldstændig amok, og tror jeg havde stoppet børnene inden de nåede ind til hvalpene...nogle tæver forsvarer jo deres hvalpe meget, så det kunne jo være endt galt,og så var det med garanti dig og din dejlige hund,forældrene havde lagt skylden over på...
    Jeg er MEGET streng hvad mine hunde angår,... vilde unger, voksne der tror de konstant skal lege trækkeleg med dem og forældre,der ikke kan styre deres unger og forklare dem hvordan man behandler dyr... ja de bliver inten bedt om at holde sig helt væk fra hundene,eller acceptere mine regler.....nogle bliver pisse sure,og andre nærmest flove.... men jeg siger fra da jeg ved hvilke følger det kan få,hvis det er mine bulldogs der gør det.....
    STOR RESPEKT for det du gjorde... det eneste de nok skulle ha haft oveni var adressen til en build a bear butik..... håber aldrig de får hund.... trøstekram til hundemor,vapperne og dig


  • #20   29. aug 2010 Uforskammede mennsker!
    Nøj jeg ville være blevet tosset smiley
    Du gjorde ret i at smide dem ud


  • #21   29. aug 2010 hundemor.....du handlede rigtgt
    respekt for det:O)
    der findes seriøst ALT for mange dumme mennesker og de får jeg altså selvsagt DUMME unger...............
    INGEN VOVSE TIL DEM!!!!!


  • #22   29. aug 2010 Du må ha en engels tålmodighed. hos os var de i hvert fald ikke kommet særligt langt med den opførsel.
    Men det er god dømmekraft at nægte dem en hund. Kan man ikke opdrage sine børn kan man da slet ikke klare en hund.
    Respekt herfra.


  • #23   29. aug 2010 jeg takker for jeres gode råd og opbakning.. Det var en rigtig væmmelig oplevelse.. det sker aldrig igen, for stopper dem allerede i døren, hvis jeg kan nå at lure hvad det er for nogle mennesker.. smiley Har lige haft besøg af en veninde med to børn, og de var bare så søde og kærlige som man skal være over for små hunde.. Og hvalpene legede og hyggede som de plejer, så håber at de ikke har taget skade.. !!

  • #24   29. aug 2010 Jeg ville også være blevet stik-hamrende tosset, og det var bare godt du fik dem ud af dit hus i en fart igen.
    Mon ikke også det har givet de forældre stof til eftertanke??
    Jeg var da i hvert fald blevet tosset, hvis mine børn opførte sig sådan, når vi var nogen steder - ja, jeg havde nu heller ikke accepteret det herhjemme, men her er det lettere at skælde ud.
    Selvom det er totalt irrelevant for op mod måske 99% herinde, så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilken by eller landsdel disse købere kom fra?


  • #25   29. aug 2010 Du gjorde det helt rigtige i at smide dem af h. til!
    De skal da prise sig lykkelig over hundemor ikke tog en luns af dem i kampens hede..


  • #26   29. aug 2010 Ja, heldigvis er hollie så god af sig.. men kunne have håbet på at hun havde markeret sig på en eller anden måde.. Men sådan er hun ikke.. De kom fra Lemvig.. smiley

  • #27   29. aug 2010 Tak - det vil jeg være ekstra obs på, hvis de skulle komme her på et tidspunkt... Risikoen er der jo, når de ikke kan få en allergivenlig hvalp

  • #28   29. aug 2010 fætter kanindet er ikke altid muligt og få børn passet vi hade også vores med da vi ikke hade barnepige.. men vores børn ved godt de skal være roligt omkrig hunde tror de kun er 2 og 4 så det er hånd i hånd med mor og far ikke røre ed minder man får lov.. og er der en af drenge der koger lidt op. går entetn mor eller far lige ud og får noget luft og så ind og være roligte igen

  • #29   29. aug 2010 michelle N

    Var den til mig? LOL Er squtte en kanin

    Jeg har skam også haft mange med børn og kikke. De er meget velkomne så længe de overholder de grænser jeg sætter.
    Jeg har kun været uheldig 2 gange - så det er bagateller


  • #30   29. aug 2010 LOL - godt jeg er ude over den frugbare alder

  • #31   29. aug 2010 frugT for pokker

  • #32   29. aug 2010 Skrub så i seng! Du er ikke sød LooooL

  • #33   30. aug 2010 Kedelig oplevelse, MEN ! jeg forstår overhovedet ikke at du skred ind med det samme, i dit hjem, der er det jo dig der bestemmer og laver reglerne,

  • #34   31. aug 2010 øv for en oplevelse, kan godt forstå folk der mener de skulle smides ud med det samme, og det mener jeg da også, men jeg tror at jeg var gået i chok i situationen ligesom dig og slet ikke vide hvordan jeg skulle reagere, det er jo heller ikke nemt og smide folk ud, selvom du var i din gode ret til det, det er jo en ubehagelig situation. men godt du fik sagt fra, er sikker på dine hvalpe nok skal komme sig over den grimme oplevelse smiley

Kommentér på:
Hvalpe købere :(

Annonce