{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af hvalpe købere!!!
  • #1   17. apr 2007 du skal på forhånd have gjort dig klart hvilket liv du ønsker for dine hvalpe. Er de krævende mht træning eller er de ikke så gode til børn eller eller......

    Når du ved hvordan du ønsker dine hvalpe skal leve, så få besøg af interesserede men bestem dig ikke til at sælge mens de er der, vent med at give besked til senere, så har du en mulighed for at tænke og det har de også. Men vær forberedt på at det er meget svært at afvise.


  • #2   17. apr 2007 Du skal spørge ind til dem, om hvordan de har det hjemme, hvilken instilling de har til hunden, om de har tid til hunden -træbning mm. man træner jo hunden hele hundens liv. - til så mange spørgsmål som du har mulighed får - ser vennen på hvalpen - snakker du med den anden. og så prøv at stille de samme spørgsmål bare på en anden måd. så får du nogle svar, som du så må vudere.

    Du skal også være opmærksom på hvilken type person, personens egneskaber, så hund og fører kommer til at passe samme.





  • #3   17. apr 2007 Brug din egen intuition synes man kan fornemme om det er seriøse hundekøber.
    Stil nogle ? til dem omkring deres dagligdag, fritid og fam.og om de selvføllig har haft hund før ...


  • #4   17. apr 2007 Jeg ved ikke hvad jeg ville forvente af en hvalpekøber... Nok ALT for meget *GG*

    Men jeg kan fortælle hvad jeg manglede da JEG var hvalpekøber =)

    * Jeg undrede mig over, at kennlen ikke spurgte ind til min motivation for netop den race..

    * Jeg blev ikke spurgt om erfaring med en så krævende hund som en schæfer nu er..

    * Jeg fik ikke stillet nogle krav om foder, motion og sundhed til trods for at racen er hårst ramt af HD..

    * Der blev ikke gennemgåe hvad stamtavlen betyder for mig - og for kennel..

    * Forældredyrene blev ikke vist frem.
    Faderen på et billede med hurtig gennemgang af hvilken dygtig brugshund den er, moderen var lige ude og hilse og blev så lukket i løbegård..
    - Jeg manglede lidt en fremvisning af træningskundskaber og sind...


Kommentér på:
Valg af hvalpe købere!!!

Annonce