1.222 visninger
|
Oprettet:
Valg af hvalp {{forumTopicSubject}}
Så..... min hund har fået hvalpe for 5 uger siden Alle skønne og fantastiske 2 tæver (4 hanner) hvoraf planen er at beholde den ene... spørgsmålet er hvordan dælen jeg skal vælge Jeg vil jo gerne vælge den hvalp moren er mest på bølgelængde med Hvad skal jeg kigge efter? Og hvornår kan jeg begynde at vurdere det, eller er det håbløst at vurdere inden de blir 8 uger? Jeg kan ikke væææælllgeee de er jo lige skønne
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.042
Der har aldrig været problemer hundene imellem. Tæverne fungerer fint med hvem vi nu har valgt.
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.132
Har man "blot" (og det er ikke for at være nedladende at jeg skriver sådan) familiehunde som skal fungere i ens familie og komme på daglige gåture mv. så tænker jeg at det er oplagt at vælge den hvalp ens tæve har det bedst med(færrest konflikter).
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.099
jun 2020
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 6
sep 2017
Følgere: 524 Emner: 138 Svar: 10.238
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 27 Svar: 366
jun 2020
Jeg har stadig svært ved at vælge, moren er lige god ved dem alle, dog leger hun mere med den ene af tæverne, men hun er også den mindste og den med mest krudt, hvor den anden er en anelse roligere og større Alle 6 har et fantastisk sind og de familier der blir deres nye slaver, kan kun blive glade og tilfredse med det små uldtotter
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 55 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 2.266
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.443
Hvorfor vil man ikke være bekendt at sige at det er en blanding man har ?
Hvis det er så pinlig for en, så burde man jo have købt sig en racehund.
Og det allerværste er, at rigtig mange sælger deres blandinger med fantasifulde navne som racehunde til dyre penge.
Det sørgelige er, at der er mange, som tror på at det er en racehund de har købt.
jun 2020
Jeg blir ærlig talt lidt stødt over, I mener jeg er pinlig over at have blandingshunde, eller ikke vil være det bekendt... !??? intet kunne være mere forkert!!! Jeg er enormt stolt af mine fantastiske, robuste og sunde blandinger!
Hmmm mon ikke også jeg har læst mig til, at en shih tzu, oprindeligt er en blanding af pekingeser og Lhasa apso
Hvis jeg ville have racehund havde jeg da købt en... såå pas på en anden gang med at dømme folk omkring deres meninger, holdninger, valg og følelser omkring det... det er ikke pænt gjort... og nu var det da slet slet ikke det tråden gik ud på
Valg af hvalp