2.935 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kennel mahjong! Kennel mahjong!

Vi søger andre der har købt miniture bull terrier hos KENNEL MAHJONG i sorø, vi har erfaret at vores "mini" buller SLET ikke lever op til kravne for at kunne være "mini", vores "mini" buller ligger mellem mini og standart, og vi kan godt glemme alt om udstilling og avl!!!!!!!
mahjong praler med at være den eneste der avler minièr i dk !!!! så har du / i en mini fra kennel mahjong så skriv venligst .....

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennel mahjong!
  • #1   8. jan 2005 synes godt nok også at den "kennel" virker mere som en hundehandler end en regulær og seriøs opdrætter! Når man har så mange hunde og forskellige racer, nægter jeg at tro på at man gør det for hyggens skyld - det er bare en penge maskine og de har alle mode racerne - ligesom kennel cashmier! Man skal virkelig se sig godt om når man vælger opdrætter!
    men som Marie siger - prøv at udstille alligevel - der er stor forskel på dommerne!

• #2   8. jan 2005 Der er jo en standard for minnier der siger max 35,6cm (mankhøjde) Vores tæve er knap 33 cm og vejer 11,2 kg, Jeg ved der er nogen der er størrer men det er heller ikke dem der vinder på udstillinger-der er jo en grund til de hedder miniature bull terrier...
    mvh
    Lotte

• #3   9. jan 2005 Hej Marie
    Du har ret i det er hyggeligt at udstille, uanset om man har en præmie hund eller ikke.Nu er Tazz ikke en DKK hund og jeg ved ikke hvordan de vil se på ham i der hvor han er stambogsført, så der er jo ikke andet for end at prøve....
    mvh
    Lotte

• #4   9. jan 2005 hej!
    Fysisk og mentalt er der heller ikke noget galt med Tazz, den gladeste hund vi nogensinde har kendt! Det er bare princippet i at man bruger RIGTIG mange penge på en hund som man så har købt på falske forudsætninger.
    Hvis det var lige meget for os hvilken hund det var, havde vi fundet et gadekryds til næsten ingen penge ( ikke for at træde nogen over tæerne) man bruger ikke lang tid på at finde og spare penge op til en "mini" buller for at senere finde ud af han er en " mellem" som hælder til standart!

Krav dkk: (35,6cm og ca 13 kg @ voksen hund) --- (tazz 43cm og 19kg @ 9 måneder )
    Krav dhl: ( max 35,5 cm / vægt ingen!)

nu vil nogle bare sige vi fodre ham for meget , NEJ vi holder skarpt øje med hans kost og masser af motion !

og så blir det heller ikke bedre af han lige er blevet erklæret entydigt kryptokid!!!!(den ene sten er nede og den anden sidder et sted i bugen)

ejeren af kennel mahjong forsikrede os om begge sten VAR nede da vi købte ham

og desuden er det jo sjovest at gå til konkurance for at prøve at vinde titler! ! ! for at senere at avle! ! !

men det kan tazz ikke , skide surt da alle vi snakker med siger han er en kanon flot buller ! ! !

anika / jesper!

• #5   10. jan 2005 Inde på den blå avis har kennel mahjong sat et til miniature bull terrier kuld til salg nu. Synes da du skal klage til dem - det kan være du kan få et nedslag i prisen og få nogle penge tilbage. Men husk det skal være inden 2 år fra i har købt hunden i følge købeloven

• #6   23. jan 2005 kennel mahjong! ja jeg kunne sige meget mere, men jeg vælger at
    tie med det...
    men ihvertfald en god ting kan jeg da sige, hun passer sine hunde godt!!
    og isåfald syntes jeg du skal tage hen til hende og snakke med hende om det..

• #7   23. jan 2005 Til Minna!!
    Ja hun er sød ved sine hunde!!
    Kender du nogle der har købt hund hos hende???
    Hilsen Anika

• #8   24. jan 2005 Til Anika W
    ja min mor købte hunde fra hende for ca 25-30 år siden...
    men hun stoppede med det...
    min mor havde kennel på det tidspunkt, men hun er så startet igen nu her...

• #9   24. jan 2005 hejsa Minna!!
    Okay er det en miniature bull terrier kennel hun er startet igen??
    Har desværre hørt fra andre at hun fusker temlig meget, evt med størrelsen på "mini" buller og det har vi jo også fundet ud af med Tazz!!
    Vi har prøvet at kontakte dem via mail men har aldrig hørt noget, så nu har vi skrevet et brev(via post) til dem istedet!! Det er bare skide surt at man først får sådan noget afvide med den kennel efter man har købt hund hos dem! Selvom vi ville aldrig nogenside af med Tazz og han er den dejligste hund! Men det er mange penge hvis vi gerne ville have brugt ham til avl eller udstilling senere! Var der så problemer med de hunde din mor havde købt?? hilsen Anika

• #10   24. jan 2005 Hej Anika...

puha det ved jeg ikke om der var problemmer med dem...
    min mor har kennel for alle hunde, og det havde mahjong vist også den gang...
    ja jeg kan godt forstå dig, det er surt at hun skal "tage" R.v.. sådan på dig...
    men jeg havde taget ned til hende og snakkede med hende...
    i så fald hvis ikke hun ville give sig, havde jeg prøvet advokaten om råd..
    der er nogen der tager sig af sådan nogle sager..
    de hedder http://www.delacour.dk/ du kan jo prøve at skrive til dem, og fortælle hvordan landet ligger, det er gratis.. jeg har ihvertfald ikke måtte punge ud, for at stille spørgsmål..

knus her fra

• #11   24. jan 2005 Hejsa igen!
    Jamen mange tak for hjælpen!!
    Men nu må vi se om der bliver nogle problemer!!
    Hilsen Anika

• #12   1. mar 2009 Min kærestes søster købte en chihuahua af hende her lidt før jul (det var hendes første kuld af den race, sagde hun), og vi har ikke fået stamtavlen endnu.. De har sagt, at hvis vi vil have den, så kan vi selv komme ned og hente den. Og det tager alligevel halvanden time hver vej, og sidst jeg snakkede med dem, var manden rimelig ubehagelig og smed røret på flere gange.. Det er den mest amatøragtige kennel jeg har hørt om!

Kommentér på:
Kennel mahjong!

Annonce