Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybagt mor og gåtur?
  • #1   1. jul 2009 Det er meget individuelt, hvis du fornemmer at din tæve gerne vil have lov og komme ud og få en god tur, så ville jeg gøre det. Bare sørg for at hvalpene hverken fryser eller får det for varmt mens du er væk.

Jeg ville nok ikke gå flere timer, men en halv til en helt time ville min gerne ud.

• #2   1. jul 2009 uha så længe ville mine ikke være væk fra hvalpene.

efter en uge begynder de at tro, de vil med på tur. så det kommer de. 5 min op af vejen, så vender de om og det giver jeg dem så lov til.

først efter en uge mere kan de være med til en almindelig gåtur på ca ½ time

• #4   3. jul 2009 Vi fik også hvalpe for knap halvanden uge siden. Og moren vil MEGET GERNE med på tur (både den kortere tur på ca. 1 km om morgenen og den lange på ca. 10 km om aftenen). Og på den lange tur går der ca. 1½ time, hvor hvalpene passer sig selv, men det har de det fint med, vi sørger for hver gang at det sidste hun gør inden vi går er at få dem fodret, og også det første hun gør når vi kommer hjem, og hvalpene lider ingen nød, og har en passende temperatur at ligge i.
    Jeg tror det er meget individuelt fra hund til hund hvad den vil/gør. Så gør hunden tegn til at ville blive hjemme fra turen, så lad hende det, gør hun tegn til at ville med på hele turen, så lad hende det. Tror de er forskellige på samme måde som menneske-mødre er det.

Kommentér på:
Nybagt mor og gåtur?

Annonce