{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

hvalp hjem igen {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen..
jeg prøver at forklare det så godt som jeg nu kan..
jeg er opdrætter og har fået en hvalp hjem igen forde dem der hade købt hende ikke kunne ha hende pt på grund af personlig årsager.
så er det de har spurt mig om jeg vil passe hende i 3 mdr så for at se om de kan finde noget at bo i hver for sig hvor en af dem så håber at de finder noget hvor de kan ha hende.. men så er det bare at hvis de ikke finder noget hvor de kan ha hende så skal jeg prøve at finde et nyt godt hjem til hende..
hun er 8 mdr nu..
hvad ville i gør hvis det var jer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp hjem igen
  • #1   8. jun 2009 ville prøve at finde et nyt hjem til hende og hvis det ikke dukkede op inden en af dem ku tage hende ville jeg lade dem få hende.. hvis et lii så godt eller bedre hjem dukkede op ville de få hende smiley

• #2   8. jun 2009 jeg ville personligt sige - nu må vi se....

hvis du sætter hende til salg igen, og du finder det perfekte hjem - jamen så afsted med hende,...

• #3   8. jun 2009 det er jo et svært spørgsmål.... Man er jo mest tilbøjelig til at sige nej, for det er klart at hunden er lettere at omplacere nu end om 3 mdr....

• #4   8. jun 2009 ja det er ikke let, for hun har det godt ved dem.. men jeg syns bare 3 mdr og vis de ikke finder noget så ved den tid er hun 11 mdr.. jeg har snart mere ondt af hvalpen

• #6   8. jun 2009 Jeg synes som de andre at du skal lede efter den rigtige familie, men tage det roligt.

hvis du finder nogen som passer perfekt til hende, så lad hende gå til dem. Finder du ikke nogen inden den forrige familie så kan den ene af dem få hende. Især hvis du synes at de er gode til hende..

• #7   8. jun 2009 pia k.. nej de kan ikke love noget, jeg syns også det er bedre nu end om 3 mdr, for det er nu hun lære det heleogså inden hun falder helt til her ved mig..... ville jo gerne selv beholde hende men det går bare ikke

• #8   8. jun 2009 hmm den er svær . men man kan sige hvis de betaler for forplejning ( foder m.m)for hende så ville jeg måske godt holde den til dem i 3 mdr. Vel og mærke hvis man også har tiden til hunden

• #9   8. jun 2009 jeg bruger meget tid på hende så hun kan få det godt ved mig.... de har sendt en sæk hunde foder med og nogle god bider

• #10   8. jun 2009 en sæk holder vel ikke 3 mdr :O) men det lyder faktisk lidt som om du har beslutte dig for at give det en chance. SÅ Igen det er kun dig der kan tage den beslutning og vide om du har en god fornemmelse i maven med det. Pøj med det under alle omstændigheder

• #11   8. jun 2009 jeg står lidt i samme båd som dig...

jeg har fået en 3årig hanhund tilbage pga ejerne blev skildt og ingen af dem ku ha ham med sig (pga boligforeningerne og muskelhundedebatten)....jeg havde i forvejen lige haft et stort kuld hvalpe da han kom tilbage og der boede på daværende tidspunkt 1 voksen tæve på 2½år, en voksen tæve på 4år...en hanhund på knap 5mdr og 4 tævehvalpe fra kuldet...og han kom fra et hjem hvor han har været ene hund og verdens navle...så han fik altså en brat opvågning...ud over hundene var der også lige tilvænningen til børn,katte og kanin..noget som heller ikke var en del af hans dagligdag...

det tog 3uger...så var han en del af flokken og han er tillige alfatævens højre pote nu ;o)

nu er der så sket det glædelige at hende som ejer ham..hun har fået et sted hvor hun kan ha ham...og JA..hun skal have ham tilbage...jeg er ikke et sekund i tvivl om at det selvfølgelig er svært for ham at blive hevet ud af den flok som han er faldet så godt ind i, men det trøster mig at han skal "hjem" til hans moar og ikke ud til en fremmed familie med et nyt sæt regler....men uanset hvad...så ved jeg jo at han er i stand til at omstille sig ualmindeligt godt-dét har han jo bevist...., så var det nødvendigt at finde en ny familie..så havde jeg også gjort det for ham...så valget er svært, og jeg tror det kommer mere an på din tillid til de tidligere ejere, end det kommer an på hunden selv...mener du stadig at en af dem er den rette person for hunden..jamen så giv det en chance og sæt en tidsbegrænsning for hvor lang tid der må gå før han/hun skal have fundet bolig(+find ud af det økonomiske så du ikke sætter til på aftalen)..........men føler du at de på en måde har svigtet-eller andet...jamen så slut det for alle parter NU og find en ny familie til hunden....

• #12   8. jun 2009 braks - du har fuldstændig ret..

Kommentér på:
hvalp hjem igen

Annonce